Сушия поміняє формат і дизайн всіх ресторанів та відкриє новий заклад у Києві

Сушия поміняє формат і дизайн всіх ресторанів та відкриє новий заклад у Києві

17.07.2018 01:52
  561
Ukrainian Retail Association

Мережа ресторанів японської кухні Сушия за три роки планує переформатувати всі свої заклади і наростити частку доставки до 33-35%.

Як пише портал delo.ua, про це повідомив СЕО мережі Антон Ходисько. За його словами, в найближчих планах компанії відкрити один ресторан в Києві. При цьому Ходисько уточнив, що оскільки мережа має негативний досвід відкриття ресторанів по франшизі, в даний час компанія не розвиває франчайзингови1 напрямок.

«Завдання покрити всі регіони ресторанами Сушия немає. Швидше за все, в найближчі три роки буде відбуватися заміна торгових зон, деякі будемо закривати, або зменшувати і відкривати більш перспективні. І однозначно робимо акцент на зростання доставки. Зараз вона становить до 25%, за три роки ставимо за мету збільшити цю частку до 33-35%», – розповів Антон Ходисько.

Відзначимо, що за 2017 рік ресторани в новому дизайні були відкриті в Запоріжжі, Вінниці та в Києві – на Дніпровській Набережній і ТРЦ Lavina Mall. «Відкриття нового закладу коштує в $800-900 за квадратний метр», – уточнив Ходисько.

Всього за 2017 рік компанія інвестувала в розвиток більше 20 млн грн.

Нагадаємо, компанія Сушия була заснована в 2006 році. Станом на початок 2017 року мережа налічувала 43 ресторани в 13 містах України – Києві, Борисполі, Вінниці, Дніпрі, Запоріжжі, Луцьку, Львові, Одесі, Сумах, Харкові, Черкасах, Чернівцях та Полтаві.

За матеріалами: delo.ua

Читайте також –

Геннадій Медведєв, Сушия і не тільки: Тотальна бідність породжує збочену конкуренцію


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  155
Усі новини ринку