Топ-менеджер Subway: Будемо шукати партнерів для розвитку в Україні. Роки через два
Одна з найбільших в світі фаст-фуд мереж в найближчі два роки не збирається відкривати ресторани в Україні.
Read in English
Цей матеріал доступний російською мовою
Про це кореспонденту RAU на міжнародній виставці сфери рітейлу і торговельної нерухомості MAPIC-2019 розповів регіональний директор з розвитку Subway Саша Стокіч. «Деякі речі повинні відбутися перед тим як ми будемо готові відкривати ресторани в Україні. Цього не трапиться в 2020-му чи 2021-му. Ми повинні провести домашню роботу, щоб зробити це можливим. Потім будемо шукати партнерів для розвитку в Україні, тому що ми франчайзингова компанія і ресторанами керують власники франшизи, а не ми», – сказав топ-менеджер Subway.
За його словами, компанія буде готова до виходу в Україну лише після ретельного вивчення ринку, його особливостей і юридичних нюансів.
У свою чергу, менеджер департаменту оренди Subway Том Стігтер назвав кілька ключових аспектів, які потрібні компанії перед відкриттям закладів в країні. «Нам потрібні партнери в Україні, які захочуть розвивати франшизу. Нам потрібно вибудувати логістику і ланцюги поставок, що займає багато часу. А також потрібні продукти, які відповідають нашим стандартам», – уточнив він.
Слід зазначити, що представники Subway уникали конкретики, відповідаючи на питання про головні причини відсутності інтересу компанії до України. У той же час, один з топ-менеджерів Subway в розмові згадав про деякі «державні проблеми», через які компанія поки не розглядає можливість експансії в країні.
Нагадаємо, Subway – найбільша в світі мережа закладів швидкого харчування, яка налічує близько 43 000 точок продажів в більш ніж 100 країнах світу. Велика частина закладів компанії знаходиться в США (близько 24 000), однак компанія також активно розвивається в Європі. У тому числі у Великобританії (близько 2500 закладів), Росії (більше 500 закладів) і Франції (понад 400 закладів).
Формат Subway значно відрізняється від інших представлених в Україні міжнародних мереж фастфуду, таких як McDonald’s або KFC. Як правило, заклади Subway значно менші за площею і потребують набагато менших інвестицій в запуск, персонал та обладнання. При цьому невеликі витрати на утримання дозволяють закладам Subway залишатися рентабельними навіть в маленьких населених пунктах або в локаціях, де великі ресторани не окупаються.
Послуги франчайзингу для марки Subway в усьому світі надаються приватною фірмою Doctor’s Associates Inc., штаб-квартира якої знаходиться в США.
Читайте також –
Юлія Бадрітдінова, McDonald’s: Ми інвестуємо кошти в розвиток ресторанів і талантів