Кава на автоматі: як Starbucks автоматизує бізнес-процеси

Кава на автоматі: як Starbucks автоматизує бізнес-процеси

17.09.2021 07:45
  1289
Костянтин Симоненко

Кавовий гігант Starbucks використовує автоматизацію бізнес-процесів для виконання рутинних завдань, звільняючи від них своїх фахівців, що дозволяє їм займатися більш важливою роботою. Як це все влаштовано в головній кав’ярні світу і що можна перейняти українським бізнесменам.

Цей матеріал доступний російською мовою

Автоматизація служби безпеки

Щоб знизити навантаження на IT-персонал, в компанії впровадили спеціальне програмне забезпечення для автоматизації рутинних завдань по IT-безпеці: для цього вони використовують програму Splunk SOAR (раніше – Phantom).

Директор з інформаційної безпеки Starbucks Майк Х’юз зазначає, що зазвичай зловмисники – не суперлиходії, а основні порушення пов’язані зі звичайними процесами. В першу чергу, компанії потрібно дізнатися, хто на неї нападає і від яких атак необхідно захищатися.

За його словами, найбільш проблематичні – кібер-атаки з високою швидкістю і великим обсягом даних, які можуть викликати безліч проблем, якщо їх вчасно не виявити. Ці атаки створюють проблеми, для вирішення яких потрібно багато людей.

«Ми велика компанія, у нас багато роботи – може бути 1000 аналітиків, але все одно щось будемо упускати», – говорить Хьюз.

Тому Starbucks прагне автоматизувати області, в яких передбачається великий обсяг завдань – управління вразливостями та ідентифікацією, антивіруси та інформаційна гігієна електронної пошти (щоб позбутися від фішингових лінків і відвертого спаму).

Мета полягає в тому, щоб персоналу служби безпеки не потрібно було виконувати трудомісткі і рутинні завдання.

До того ж, утримати співробітників служби безпеки дуже складно, оскільки їх навички широко затребувані, і багато компаній намагаються зробити роботу в області безпеки цікавішою, щоб зберегти талановитих співробітників.

Для цього в компанії автоматизують складні, об’ємні і рутинні завдання, а людям залишають більш цікаві проекти.

Автоматизація продажів і інвентаризації

Також Starbucks вирішила вивільнити час співробітників, щоб вони могли більше спілкуватися з клієнтами і надавати їм більш якісні послуги. Наприклад, компанія почала автоматизувати деякі завдання, які бариста повинні були виконувати протягом дня.

Так, скоротили і виключили 17 додаткових годин завдань щотижня. Наприклад, замість того щоб писати розклад вручну, менеджери магазинів створюють електронні розклади. Також автоматизували інвентаризацію товарів на винос – раніше співробітникам потрібно було рахувати їх кілька разів на день.

Мережа впровадила технологію, яка дозволяє відстежувати кавомашини і витягувати потрібну інформацію з даних, щоб автоматизувати їх обслуговування.

У такий автоматизації є чітка мета – звільнити час, щоб співробітники могли більше і краще обслуговувати своїх клієнтів.

Як впровадити автоматизацію бізнес-процесів в Україні

В автоматизації допомагає BPM (Business Process Management). Це категорія програмних продуктів, які спрощують управління різними типами діяльності компанії і допомагають виявляти слабкі ділянки процесів або організаційної структури, а також підвищують продуктивність компанії.

BPM-система дозволяє автоматизувати бізнес-процеси і завдання, які неможливо або дуже довго необхідно виконувати вручну. Також вона забирає рутинні операції у співробітників і зменшує можливість помилок через людський фактор. До того ж, автоматизація може допомогти навести лад в справах компанії.

Вона економить час, допомагає збільшити прибуток, підвищує ефективність і точність процесів і покращує їх. Впровадження BPM дає гарантію власнику, що рутинні завдання (а також ті, що можна автоматизувати) будуть виконуватися ефективно і без помилок.

В Україні є з чого вибирати. Наприклад, Scriptum BPM. Завдання системи – підвищувати ефективність бізнес-процесів, а також автоматизувати їх. Також вона дозволяє швидко вирішувати проблеми бізнесу: наприклад, інтегрувати між собою різні системи компанії, автоматизувати процеси, прискорити взаємодії тощо.

Або система Creatio від компанії Terrasoft. Вона дозволяє створювати і автоматизувати бізнес-процеси будь-якої складності. Також у неї є готова бібліотека процесів, які побудовані відповідно до різних світових практик.

Автор: Олексій Симончук

Читайте також –

Як підвищити продажі та скоротити втрати завдяки автоматизації. Досвід мережі Корона-Апетит


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку