У чому причини зростання попиту на продукцію made in Ukraine

У чому причини зростання попиту на продукцію made in Ukraine

05.11.2018 01:14
  1218
Ukrainian Retail Association

Ексклюзивність, якість, доступність, дешевизна. У чому причини зростання попиту на товари українського виробництва?

Попит на товари made in Ukraine залишається сталим ось уже кілька років. Як пише портал Delo.UA, про це свідчать як дані Госста України, так і показники найбільших торгових мереж, що спеціалізуються на вітчизняній продукції. Зростання кількості покупців української продукції в 2017-18 роках фіксують найбільші рітейлери. Зокрема, компанія UAmade щомісяця фіксує зростання обороту своїх магазинів на 20%.

У UAmade називають відразу кілька причин стабільного зростання попиту на українські товари. Це і широта асортименту, і його доступність для мешканців найвіддаленіших куточків країни. Це і більш низька, в порівнянні з імпортними аналогами, ціна.

Але головне – це те, що люди віддають перевагу українській продукції завдяки її високій якості та ексклюзивності.

“Українські виробники все більше приділяють уваги якості товару, його ексклюзивності, розширюють свій асортимент і налагоджують бізнес-процеси. Люди цінують лімітоване виробництво і якість. Купуючи український продукт, ти впевнений, що в цьому світшоті не ходитиме весь світ”, – переконані власники мережі магазинів UAmade Віктор і Соня Павлові.

Зростання попиту на українські товари об’єктивно впливає і на ефективність роботи рітейлерів. Зокрема, UAmade, крім торгового інтернет-майданчику, має шість офлайн-магазинів в Києві та Дніпрі. Також до відкриття готується ще два нових магазини у Львові та Києві.

У компанії констатують, що попит на ті чи інші товари носить сезонний характер. “Влітку більше попит на одяг. Наприклад, на піку популярності залишаються високі шкарпетки з цікавими принтами і футболки з незвичайними написами. Взимку і в передсвяткові дні великим попитом користується сувенірна продукція, так як кожен хоче вибрати свій ідеальний подарунок”, – стверджують власники компанії.

Без залишку

Держстат також констатує стабільність попиту на українські товари. Зокрема, у вересні-серпні 2018 року на 3,5% зросло виробництво тканин в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. На 14,2% зросло виробництво футболок і майок. Найбільше зростання спостерігається в Дніпропетровській і Київській областях – 39%.

Зростає попит і на чоловіче взуття, а відповідно, збільшуються і обсяги його виробництва – на 13,8% в масштабах країни. Найбільш вражаючі результати показала Запорізька область, яка наростила виробництво на 81%.

А ось жіноче взуття таким попитом не користується – у вересні-серпні поточного року його було вироблено на 10% менше, ніж за аналогічний період минулого року. Правда, в серпні ситуації пішла на поправку – в порівнянні з серпнем 2017-го, приріст склав 6,5%.

Незначно скоротився попит на сукні, блузки та сорочки – на 6,9-7,6%. А виробництво пальто і плащів, фактично, залишилося на рівні минулого року, скоротившись лише на 0,6%. Слід зазначити один важливий факт – Держстат констатує, що абсолютно по всіх позиціях залишки готової продукції на складах підприємств не перевищують 1,5% від обсягів виробленого з початку року товару.

Ексклюзивність, якість, доступність і дешевизна стали головними передумовами стійкого попиту на все українське. Це стало серйозним поштовхом до розвитку малого і середнього бізнесу – за даними Держстату, середні, малі та мікропідприємства виробили 45,4% промислової продукції, реалізованої в Україні в минулому році.

Тимчасові труднощі

Однак, існують і проблеми. У UAmade констатують, що у невеликих компаній-виробників час від часу виникають труднощі зі своєчасним постачанням продукції.

“Так як ми працюємо в основному з не дуже великими компаніями, іноді може виникнути проблема із закупівлею сировини, що в свою чергу затримує поставку товару в магазини”, – кажуть власники рітейлера.

Проте, в компанії з оптимізмом дивляться в майбутнє. У найближчих планах Віктора і Соні Павлових – не тільки робота над впізнаваністю бренду, розвиток і розширення мережі, а й відкриття нових офлайн-магазинів. Де саме вони будуть відкриті, компанія поки тримає в секреті.

Джерело: Delo.UA

Читайте також –

Від Dream Town до SkyMall: як відкриття Blockbuster Mall вплине на роботу інших ТРЦ


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку