Sportmaster купує польську мережу і виходить в Німеччину та Францію – ЗМІ

Sportmaster купує польську мережу і виходить в Німеччину та Францію – ЗМІ

14.08.2019 01:35
  999
Ukrainian Retail Association

Один з найбільших рітейлерів спорттоварів на просторах СНД збирається завойовувати європейські ринки.

Цей матеріал доступний російською мовою

Про це повідомляє видання Коммерсантъ, посилаючись на джерела в компанії та її контрагента. За інформацією видання, група компаній Sportmaster вже веде перемовини про покупку Go Sport Poland (входить у французьку Go Sport Group), яка керує 33-ма магазинами спортивних товарів під вивіскою Go Sport в Польщі. Про підготовку угоди повідомляли й місцеві ЗМІ.

Також видання пише, що мережа планує експансію в Німеччину і Францію. Джерело в компанії підтвердило факт переговорів про придбання Go Sport Poland. Разом з тим, говорити про вихід на інші ринки ЄС поки що передчасно, заявив він.

В самому Sportmaster і Go Sport Group журналу отримати коментарі не вдалося.

Довідка. Група компаній Sportmaster займає третє місце в Європі та входить в топ-10  світових спортивних мереж по обороту. У країнах присутності мережа налічує понад 500 торгових точок, а також понад 230 франчайзингових магазинів таких брендів, як Columbia, Sportlandia, Skechers, Weekender. В Україні працює 27 магазинів Sportmaster, а також 56 франчайзингових магазинів: 20 магазинів Спортландія, 26 магазинів американської торговельної марки Columbia і 10 мультибрендових магазинів для активного відпочинку Weekender.

Джерело: New Retail

Читайте також –

Пул орендарів львівського СТРЦ Spartak поповнять магазини Adidas та Intersport


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Sunvita Group запустила виробництво вологих серветок у форматі extra mini, що не мають прямих аналогів на ринку України та Європи

Sunvita Group запустила виробництво вологих серветок у форматі extra mini, що не мають прямих аналогів на ринку України та Європи

Особливість нового продукту – extra mini вологих серветок – полягає у компактному кишеньковому форматі, який водночас...
time icon  
  303
Анастасія Шевченко, авторка книги «Бізнес між війною та життям»: Ці історії демонструють силу людського духу та підприємницького таланту в найскладніші для України часи

Анастасія Шевченко, авторка книги «Бізнес між війною та життям»: Ці історії демонструють силу людського духу та підприємницького таланту в найскладніші для України часи

Книга генеральної директорки компанії з управління персоналом Global HR Solutions та регіональної директорки LHH у семи країнах...
time icon  
  335
Усі новини ринку