Sportmaster купує польську мережу і виходить в Німеччину та Францію – ЗМІ
Один з найбільших рітейлерів спорттоварів на просторах СНД збирається завойовувати європейські ринки.
Цей матеріал доступний російською мовою
Про це повідомляє видання Коммерсантъ, посилаючись на джерела в компанії та її контрагента. За інформацією видання, група компаній Sportmaster вже веде перемовини про покупку Go Sport Poland (входить у французьку Go Sport Group), яка керує 33-ма магазинами спортивних товарів під вивіскою Go Sport в Польщі. Про підготовку угоди повідомляли й місцеві ЗМІ.
Також видання пише, що мережа планує експансію в Німеччину і Францію. Джерело в компанії підтвердило факт переговорів про придбання Go Sport Poland. Разом з тим, говорити про вихід на інші ринки ЄС поки що передчасно, заявив він.
В самому Sportmaster і Go Sport Group журналу отримати коментарі не вдалося.
Довідка. Група компаній Sportmaster займає третє місце в Європі та входить в топ-10 світових спортивних мереж по обороту. У країнах присутності мережа налічує понад 500 торгових точок, а також понад 230 франчайзингових магазинів таких брендів, як Columbia, Sportlandia, Skechers, Weekender. В Україні працює 27 магазинів Sportmaster, а також 56 франчайзингових магазинів: 20 магазинів Спортландія, 26 магазинів американської торговельної марки Columbia і 10 мультибрендових магазинів для активного відпочинку Weekender.
Джерело: New Retail
Читайте також –
Пул орендарів львівського СТРЦ Spartak поповнять магазини Adidas та Intersport