
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Мережа повсякденного одягу для всієї родини Funday, яка належить Sportmaster, шукає в Україні площі під свої магазини. Торгові точки можуть відкритися вже восени.
Цей матеріал доступний російською мовою
Компанія веде переговори з великими ТРЦ у всіх містах-мільйонниках, повідомляє Retailers.ua з посиланням на керівника департаменту торговельної нерухомості Cushman & Wakefield в Україні Анну Марсову. За даними консалтерів, рітейлера цікавлять майданчики на 700-1000 кв. м.
Funday може почати роботу в Україні вже восени, каже Анна Марсова. Раніше в JLL відзначали, що в цьому році можливе відкриття Funday. У той же час в Colliers International і UTG кажуть, що бренд вийде на ринок в 2020 році.
Sportmaster почав розвивати Funday восени 2013 року. Зараз в мережу входить, за власними даними, понад 130 магазинів в Росії.
Рітейлер позиціонує себе як мережу магазинів доступною одягу для молодої сім’ї на кожен день. Перед відкриттям мережі видання Коммерсант писало, що на жіночий одяг буде припадати 50% асортименту, на чоловічий і дитячий по 20%, решта – аксесуари. Тоді ж один з менеджерів брокера торгової нерухомості розповів Коммерсанту, що товари Funday будуть дешевшими на 20%, ніж в мережі одягу O’Stin, яку також розвиває Sportmaster.
Які ціни у рітейлера будуть в Україні та які плани компанії з розвитку невідомо. У Sportmaster Ukraineна на запит Retailers не відповіли. Анна Марсова каже, що бренд Funday працює в середньому ціновому сегменті, в якому також представлені LC Waikiki, Reserved, лінійка H&M. “Можна очікувати успішного старту рітейлера, так як українські споживачі віддають перевагу магазинам, де можна вибрати одяг для всієї родини. Ще один важливий фактор – це успіх брендів Sportmaster і O’Stin, які розвиває та ж компанія”, – вважає Марсова. Директор консалтингової компанії UTG Євгенія Локтіонова додає, що магазинів, представлених в такому сегменті, особливо не вистачає в регіонах.
Незалежний консультант з комерційної нерухомості Євгенія Соломатіна, вважає, що робота FunDay в Україні буде успішною, якщо якість і асортимент одягу не поступатиметься тим брендам, які вже присутні на ринку.
Джерело: Retailers.ua
Читайте також –
Sportmaster купує польську мережу і виходить в Німеччину та Францію – ЗМІ