
43,5 млн грн на ЗСУ і підтримка економіки: три роки повномасштабної війни у цифрах від Фокстрот


Торгові мітки для покупок в Instagram, стікер “замовити” в Stories, реклама компаній на сторінках блогерів, коментарі та геочати в Telegram та інші корисні зміни для бізнесу в соцмережах і месенджерах для тих, хто не стежить «що там у Цукерберга».
Цей текст доступний також російською мовою
Глава компанії Instagram Адам Моссері заявив, що соцмережа прагне розвивати на своїй платформі онлайн-рітейл. Про це він розповів в інтерв’ю Financial Times в кінці червня. У планах Instagram – потіснити на ринку e-commerce такі компанії, як Amazon, Alibaba і WeChat. На реалізацію плану у компанії відведено від 5 до 10 років. Але вже сьогодні Instagram шукає точки контакту між продавцями і користувачами та лідерами думок у своєму додатку. Про це та інші корисні нововведення для бізнесу в соцмережах і месенджерах – в огляді RAU.
Новий функціонал дозволяє онлайн-рітейлерам позначати товар спеціальними тегами, вказуючи в них інформацію про продукти. Для покупки користувачам доведеться шукати його самостійно на сайті рітейлера. Про те, як у найближчому майбутньому можна буде оплачувати товар не виходячи з Instagram, RAU розповідала в одному з останніх оглядів. Функціонал вже тестує ряд рітейлерів, серед яких Zara, Adidas, H&M, Nike.
Для підключення інструменту потрібно подати заявку і приєднатися до Checkout Instagram – нової функції соцмережі для шопінгу.
Згідно з дослідженням Project Instagram, 68% людей приходять в Instagram для взаємодії з лідерами думок. Щоб компанії змогли показувати рекламу з брендованим контентом цій аудиторії, Instagram запускає рекламний формат Branded Content Ads, мета якого – дозволити компаніям розповідати про свої пропозиції за допомогою інфлюінсерів, охоплювати нову аудиторію і вимірювати вплив на неї.
Щоб бренду запустити рекламу на сторінці блогера, той повинен надати замовнику дозвіл просувати свою публікацію як рекламу. Це можна зробити в “Розширених налаштуваннях”. Потім публікація з’явиться в Ads Manager бізнес-партнера в розділі “Існуючі публікації”. Партнери зможуть перетворити її в рекламу для стрічки або Stories.
Показуючи рекламу на сторінці блогера, компанії отримують доступ до метрик і можуть оптимізувати і тестувати маркетингові кампанії з урахуванням цілей. У своїх стрічках користувачі будуть бачити напис “Оплачено партнером – {name1}” і назву бренду в публікації.
Покрокові інструкції для компаній і авторів можна знайти тут.
Instagram останнім часом швидко розширює свої торгові можливості. Нова наклейка Order може дозволити людям зробити замовлення прямо в Stories, але чи точно усе так буде працювати, поки невідомо. Як пише Search Engine Journal, в компанії новинку поки не коментують, але те, що Instagram продовжує робити сміливі кроки на шляху до e-commerce – факт.
Як повідомляє портал Likeni з посиланням на прес-реліз Facebook, відтепер алгоритм буде враховувати три основні аспекти при ранжуванні:
У компанії вважають, що зміни будуть корисні компаніям, що створюють оригінальні відео.
Щоб запустити бота, що створює кнопку Comments, необхідно надати боту @discussbot роль адміністратора на каналі компанії. Кнопка “Коментарі” буде перенаправляти на сторінку, де користувачі зможуть обговорювати публікації. Про нові коментарі бот буде повідомляти адміністратора каналу.
У мобільних версіях Telegram з’явився пошук людей і чатів по геопозиції. Щоб скористатися функцією, досить зайти в розділ “Контакти” і вибрати “Знайти людей поруч”. Відобразяться ті, у кого включений доступ до геолокації. Функція дозволяє також створювати геочати. Для цього потрібно вибрати: «Контакти — Знайти людей поруч — Локальна група». Це може бути зручно для організації різних громадських заходів і координації їх учасників на місці або для нетворкінгу на бізнес-конференціях. Щоб побачити поблизу групу або користувача, потрібно включити доступ Telegram до геолокації.
Соцмережа TikTok працює над запуском власної рекламної платформи. Як повідомляє видання Digiday, серед обраних агентств вже тестується націлювання на основі інтересів, користувацькі аудиторії і піксель для сайтів. В широкому доступі можливості з’являться вже в липні 2019 року.
TikTok – популярна серед підлітків соцмережа, що дозволяє створювати короткі музичні відео, прямі ефіри і обмінюватися повідомленнями. В даний момент додаток використовують більше 500 мільйонів користувачів з 150 країн.
Інструмент Bumper Machine буде самостійно з довгого відео вибирати найоптимальніші 6 секунд для рекламного оголошення. Нова функція буде генерувати чотири коротких відео з більш довгого на вибір рекламодавця. Портал Techcrunch представив приклад відео від компанії доставки їжі GrubHub, яка однією з перших змогла протестувати нову функцію. Ось так виглядає повна 13-секундна реклама:
А ось таке відео згенерував інструмент Bumper Machine:
У групах Facebook з’явилася можливість форматувати тексту, як у нотатках. Тепер адміністратори можуть використовувати стилі, списки, заголовки. Інструменти доступні для всіх типів груп (не плутати зі сторінками, – прим.).
*Слідкуйте за свіжими новинами в Telegram RAU
Читайте також наш попередній огляд
Корисні оновлення для бізнесу в соцмережах і месенджерах в квітні