
Ультрасучасний дизайн та цифрові інновації: Hugo відкрився в новому форматі в ТРЦ Respublika Park


Як найбільша торговельна мережа України АТБ перевіряє підрядників і потенційних партнерів, на що звертає увагу, і які інструменти використовує.
Система перевірки контрагентів YouControl інтенсивно розвивається протягом шести років, а за час карантину сервіс додав багато значимого функціоналу для компаній, що працюють дистанційно. Цей функціонал залишається актуальним і зараз, адже він дозволяє перевіряти іноземних постачальників, моніторити персонал і потенційних співробітників, а також існуючих і потенційних контрагентів. Таким чином з ним і працюють в мережі АТБ.
В основу карантинних нововведень в системі перевірки контрагентів YouControl лягли актуальні для бізнесу питання, серед яких:
За словами Сергія Демченка, PR-директора мережі супермаркетів АТБ, найактуальнішими на час карантину для них стали можливості системи у вигляді огляду повного досьє юридичної особи. «Зокрема, це перевірка фінансової звітності підприємства, наявність даних в реєстрі судових рішень, уточнення реєстраційних даних, а також пошук пов’язаних осіб. Ще ми перевіряємо, що знаходиться у власності підприємства, а також дані ЗЕД», – говорить він. Крім того, компанія займається перевіркою фізичних осіб, моніторингом контрагентів, який включає щоденну обробку інформації, що надходить. Список контрагентів мережі супермаркетів АТБ становить 1600 компаній. Таким же чином мережа перевіряє учасників тендерів та інших потенційних контрагентів.
Фахівці служби безпеки АТБ поділилися своїм методом перевірки контрагентів, який дозволяє їм виявити можливих недобросовісних підрядників.
Серед інструментів, які постійно використовують в АТБ:
Не так давно рітейлер зміг уникнути укладення договору з недобросовісним контрагентом. При перевірці в системі YouControl ТОВ «А» були виявлені невідповідності виду діяльності з видом надаваних послуг і товарів за такими ризик-факторами:
На підставі таких даних у АТБ вирішили відмовити підприємству у співпраці. «Побоювання підтвердилися, так як через деякий час в реєстрі судових рішень було опубліковано рішення суду в рамках кримінальної справи проти посадових осіб цього підприємства за фактом фіктивного підприємництва», – повідомляють в прес-службі компанії.
Для ефективної роботи компаній віддалено команда сервісу перевірки контрагентів YouControl оперативно розробила ряд інструментів. Серед них “Кредитний ліміт”, алгоритм якого на основі фінансових даних розраховує, який обсяг коштів можна надати в кредит. Такий інструмент є особливо актуальним, коли необхідно швидко зрозуміти – чи зможе компанія розплатитися за плановані відвантаження товару.
Карантин змінив список постійних постачальників, в тому числі зарубіжних, адже епідемія викликала й економічну кризу, що стала для деяких компаній серйозним випробуванням. Тому був розроблений і впроваджений пошук YouControl в іноземних реєстрах. Він дозволяє перевірити інформацію про компанії в 19 країнах ЄС, а також у Великобританії.
Інструмент “Групи“ полегшує процес передачі даних. Таким чином можна ділитися дистанційно з колегами «чорними» списками контрагентів або ж навпаки – надійними контактами, що значно зменшує ризики компанії співпраці з ненадійними постачальниками.
Моніторинг фізосіб, впроваджений в кінці квітня, допоможе бачити зміни в діяльності та житті людини. В умовах постійної віддаленої роботи важливо мати інструмент, що дозволяє отримувати актуальну інформацію про наявність або появу боргів, штрафів, судових рішень та інших фактів, які можуть вплинути на роботу людину і компанію–роботодавця.
У нинішній ситуації, коли багато компаній виявилися в тупику та відчувають брак коштів, критично важливо ретельно підходити до питання партнерства з новими контрагентами. Адже навіть надійний до карантину постачальник або дистриб’ютор після вимушеного простою може виявитися в скрутному становищі, через що вже не бути здатним виконувати свої обіцянки. Перевірка потенційних партнерів за допомогою різних інструментів, серед яких і описаний в цьому матеріалі, допоможе рітейлерам уникнути фінансових втрат і підвищить безпеку роботи.
Читайте також –