Корисні оновлення для бізнесу в соцмережах кінця 2019-го – початку 2020 року
Редізайн Facebook і платіжна система Facebook Pay, каталоги товарів WhatsApp Business, монетизація IGTV, блог з порадами Instagram та інші важливі і корисні зміни для бізнесу в соцмережах і месенджерах для тих, хто не стежить «що там у Цукербергів».
Цей текст доступний також російською мовою
За підсумками четвертого кварталу 2019 року кількість щоденних активних користувачів Facebook зросла на 34 млн – до 1,66 млрд. Щомісяця хоча б в один додаток сімейства Facebook Inc (Facebook, Instagram, Messenger і WhatsApp) заходить майже 3 млрд осіб. Це дозволило виручці компанії вирости майже на 25% в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року і досягти $21 млрд. А раз у компанії Марка Цукерберга все добре навіть на тлі скандалу зі зломом телефону власника Amazon Джеффа Безоса через WhatsApp, значить не час ставити SMM на паузу. RAU зібрала все найактуальніше з останніх оновлень в соцмережах і месенджерах за два місяці.
Повний редизайн Facebook
Давно обіцяне нарешті стало реальністю – Facebook став іншим. Вперше RAU про нову версію соцмережі під назвою FB5, писала ще в травні 2019 року. Як і анонсувалося, зміни торкнулися насамперед візуального стилю, змін в навігації та оновлення сервісу електронної комерції Marketplace. Також сторінку можна перемикати в темний режим.
Редизайн все ще знаходиться в режимі beta-тестування. Користувачі, які взяли участь у тестуванні нового інтерфейсу, все ще можуть повернутися до старої версії соціальної мережі і повідомити компанії свою думку про оновлений дизайн.
Загальний запуск – весна 2020 року. Це буде найбільший редизайн Facebook за 15 років.
Facebook Pay
Facebook запустив платіжну систему Facebook Pay, яка працюватиме через Facebook, Messenger, Instagram та WhatsApp. Новий спосіб оплати спростить транзакції, які користувачі здійснюють через додатки сімейства Facebook, і допоможе захистити платіжну інформацію. Facebook Pay дозволить здійснювати збір коштів, здійснювати покупки всередині ігор, купувати квитки на заходи, а також використовувати сервіс для особистих платежів в Messenger і на обраних сторінках. Дата запуску системи в Україні поки не називається – традиційно чекаємо раптово і не відразу для всіх.
Каталоги товарів WhatsApp Business
WhatsApp створив нову причину запустити бізнес-канал в цьому месенджері – каталоги товарів. Новий функціонал дозволяє демонструвати свої продукти, створивши список товарів з ілюстраціями, цінами і описами. Також оновлена бізнес-версія WhatsApp дозволяє додати в профіль інформацію про компанію і отримати шаблони для спілкування з клієнтами.
Оновлення Creator Studio
Facebook продовжує вдосконалювати інструменти роботи в Creator Studio. З недавніх пір автори контенту в Instagram можуть ставити теги прямо з десктопа на фото і брендовий контент, також з’явилася можливість відключати коментарі до конкретних публікацій. Крім того, оновилася візуалізація даних і, судячи з усього, це далеко не останні оновлення Creator Studio. Цілком можливо, незабаром він може стати незамінним інструментом роботи з контентом.
Блог з порадами від Instagram
Instagram запустив блог Tips from Instagram, в якому публікують поради з просування для брендів і компаній. Однією з фішок блогу стала його багатомовність – читати його можна в тому числі російською мовою. Зараз на сайті вже можна знайти розділи з рекомендаціями “з чого почати”, а також як налаштувати рекламу, історії успіху, блог, поради та інше.
Монетизація IGTV
Instagram дозволить творцям контенту заробляти на рекламі у відеороликах IGTV. Поки розміщувати рекламу в IGTV зможуть тільки верифіковані користувачі або великі інфлюінсери з великим числом фоловерів. Для рекламодавців це означає, що можна буде вставляти свої пропозиції та анонси прямо посеред відео в IGTV. Чекаємо-с.
І ще деякі оновлення одним реченням:
- Facebook розробить свою операційну систему, щоб не залежати від Android
- Instagram тестує особисті повідомлення у веб-версії
- WhatsApp перестав працювати на застарілих смартфонах
- Instagram почав приховувати лічильник лайків по всьому світу
- Google Chrome блокуватиме push-повідомлення
- Кількість завантажень WhatsApp на Android перевищило 5 млрд
- Instagram запустить групові історії
- Facebook почне видаляти діпфейки
- Instagram прибрав кнопку IGTV з головної сторінки додатку
- Instagram заробив на рекламі $20 млрд в 2019 році
Читайте також
Корисні оновлення для бізнесу в соцмережах і месенджерах в жовтні