
43,5 млн грн на ЗСУ і підтримка економіки: три роки повномасштабної війни у цифрах від Фокстрот


Покупки в Instagram і Viber, стікер “Quiz” в Instagram Stories, нові можливості і дизайн Facebook та інші цікаві зміни в соцмережах і месенджерах для тих, хто не стежить «що там у Цукерберга».
Цей текст доступний також російською мовою
Facebook штормить. Частина акціонерів компанії вимагають відставки Марка Цукерберга з посади голови правління. Але те, що діється на внутрішній кухні соцмережі, не повинно відволікати маркетологів від головного – нових функцій, що дають ще більше можливостей для комунікації з клієнтом і, головне, продажів. Тим більше кожне нове дослідження цього напрямку додає оптимізму. Згідно з останніми даними Instagram, 54% споживачів купують товар після того, як побачать його в своїй стрічці.
В опитуванні взяли участь більше 21 000 постійних користувачів в 13 країнах. Цікаво, що згідно з тими ж даними, 53% користувачів готові просто стежити за контентом улюбленого бренду, поки він їм подобається. Так що саме час задуматися про актуальний тип публікацій, щоб цей зв’язок поліпшувати. А тут ще нові інтерактивні механіки під’їхали. Але все по порядку.
Instagram тестує функцію оформлення і оплати замовлення прямо в додатку (функція “Checkout”). Досить натиснути на перегляд обраного продукту з посту, щоб побачите кнопку “Оформити замовлення в Instagram”. Користувачеві будуть запропоновані варіанти розміру і кольору товару, після чого можна перейти до оплати, не виходячи з соцмережі. Платіжну інформацію та адресу доставки сервіс запам’ятовує. При цьому оплата товару буде доступна за допомогою PayPal, Visa, MasterCard, American Express або Discover.
Функція Checkout в даний час знаходиться в закритій бета-версії для окремих брендів і їх американської аудиторії. Серед щасливчиків Zara, Adidas, H&M, Nike, Michael Kors, Nyx і деякі інші. Коли ця можливість стане доступною в усьому світі, в компанії поки не розповідають. У тому числі невідомо, чи буде компанія стягувати з продавців відсоток від кожної угоди. Крок логічний, але не обов’язковий.
Facebook анонсував повний редизайн. Нова версія буде називатися FB5 і стане доступною для користувачів протягом поточного року, – повідомляє The New York Times. Зміни торкнуться насамперед візуального стилю, він стане ближче до мобільної версії: іконки і Stories розмістять над основною стрічкою, приберуть синю плашку.
Із структурних змін – оновлений сервіс електронної комерції Marketplace з окремою іконкою на головній. У соцмережі обіцяють, що незабаром оплату в Facebook можна буде здійснювати безпосередньо.
З іншого – функція знайомств з новими друзями (Meet New Friends), розширені меню відео і груп. Також праворуч розмістять ключові контакти користувача.
Відтепер фоловерам в Instagram можна задавати питання і пропонувати до чотирьох варіантів відповіді. При цьому в новому стікері Quiz (“Вікторина”) правильним може бути тільки одна відповідь. За замовчуванням пропонується повідомлення “Вгадайте, що мені подобається…”, але замінити його можна на будь-який інший інтерактив. Фоном може виступати будь-яке підібране зображення або фото.
Ніколи такого не було і ось знову. Facebook представив повністю видозмінений Ads Manager. Згідно із заявою компанії, інструменти створення, управління і аналізу рекламних кампаній стали “більш простими у використанні”. На ділі – маркетологи вже чотири місяці спостерігають нескінченні апдейти і стикаються з незрозумілими багами. Такі ж раптові оновлення продовжаться до кінця року. Також незабаром варто очікувати новий Business Manager. Кріпіться, колеги.
У той же час до 30 квітня Facebook переслідував SMM-фахівців попередженням, що будуть скасовані деякі рекламні метрики. В цілому вони важливої ролі не грають і будуть замінені на аналоги, але при бажанні з ними можна ознайомитися в офіційному блозі Facebook. Для тих, хто вважає за краще у всьому розібратися заздалегідь.
Facebook додав відразу кілька довгоочікуваних варіантів публікації з бізнес-сторінки. По-перше, це публікація прямо зі стрічки Facebook в Instagram. По-друге, з’явилася можливість робити Instant Experience, не вдаючись при цьому до Ads Manager.
Довжина рекламних відео в Instagram Stories збільшилася до 60 секунд. Для того, щоб скористатися нововведенням (за замовчуванням довжина відео – до 15 секунд), ролик необхідно завантажити через Ads Manager.
В Ads manager при виборі плейсмента Instagram Stories з’явилася можливість додати опитування прямо в оголошення. Функція дає нові варіанти залучення аудиторії і залучення уваги – все-таки подібний вид рекламний Stories для публіки буде в новинку, а значить і реакцій можна очікувати більше.
Месенджери продовжують наступати на соцмережі. Viber тестує кнопку “Viber-каталог” з можливістю покупок в додатку. Користувачі зможуть вивчати асортимент онлайн-магазинів прямо в месенджері, вибирати товар і ділитися ним з друзями. Функцію вже тестують бренди Macy’s, Saks Fifth Avenue і Asos.
Схоже Telegram нарешті вирішив проблему мовчазного саппорта – в месенджері з’явився бот Volunteer Support. Знайти його можна тут: «Налаштування» → «Допомога» → «Задати питання». Бот приймає скарги і питання користувачів, а ще розповідає про особливості Telegram.
Через рік після запуску на Android, WhatsApp нарешті запустив власний додаток WhatsApp Business і для iOS. Як раніше розповідала RAU, він дозволяє створити профіль компанії з контактною інформацією, описом і веб-сайтом, а також прикріпити міський номер, на який клієнти зможуть писати. Також компанія має доступ до привітань і повідомлень для управління взаємодією з клієнтами. В Україні функція все ще недоступна. Але бути готовими одними з перших до запуску все-таки не завадить.
Читайте також наш попередній огляд –
Корисні оновлення для бізнесу в Facebook, Instagram і Telegram