По той бік полиці: у SKU Marketing розповіли, як карантин вплинув на мерчандайзинг

По той бік полиці: у SKU Marketing розповіли, як карантин вплинув на мерчандайзинг

26.02.2021 07:30
  823
rau

Компанія SKU Marketing про нові правила фасування товарів і збільшення полиці, які продиктовані зміною ситуації на ринку.

Цей текст доступний також російською мовою

За 2020 рік ринок продуктового рітейлу пережив безліч трансформацій під впливом пандемії. Це стало початком формування нових стандартів ринку, до яких адаптуються і гравці, і споживачі. Про деякі з них RAU поговорила зі співробітниками компанії SKU Marketing, яка забезпечує для виробників і дистриб’юторів комплексний мерчандайзинг в 95% національних мереж України.

За спостереженнями категорійних менеджерів компанії, найпомітнішим трендом, продиктованим новими правилами безпеки, стала фасовка товарів. Частка вагових товарів сильно впала за останній рік, в той час як фасованих зросла до 40%. Виробникам варто до цього поставитися не як до тимчасового явища, а як до нового стандарту. Ті гравці, які оперативно відреагували на нову вимогу рітейлу, захистили себе від падіння продажів.

Наша торгова команда завжди була напоготові, щоб швидко відповідати на всі нововведення і не допустити негативних наслідків для партнерів. Ми допомагали їм швидко впроваджувати фасовку, забезпечуючи цю послугу своїми ресурсами. І продовжуємо це робити досі“, розповідає категорійний менеджер Євген Заєць.

Тепер для деяких категорій відсутність фасування означає відсутність місця на полиці. Компанії SKU Marketing допоміг швидко адаптуватися до нової вимоги досвід фасування до карантину. Зараз це одна з найпопулярніших опцій в комплексному мерчандайзингу для вагових кондитерських і заморожених товарів.

Карантин також допоміг реально дізнатися, які товари користуються підвищеним попитом у споживачів під час кризи. Співробітники SKU Marketing підтвердили, що під час карантину люди дійсно масово закуповували туалетний папір в непорівнянних обсягах, хоча раціональних причин на те не було.

Ми власними руками щодня в кілька підходів виставляли всі запаси паперу на полицю. Це була одна з найбільш ходових категорій. Так як ми працюємо з великим українським виробником туалетного паперу, компанією “ККБК”, то шукали способи оптимізувати роботу команди. Навантаження було колосальним. Часто керівники відділів виїжджали з мерчандайзерами “в поле” і працювали разом з ними. Партнери дивувалися, коли зустрічали нас в супермаркетах. А для нас це було і залишається очевидно – будь-якими силами не допустити простою полиці наших клієнтів», розповідає категорійний менеджер Карина Ітименева.

Також співробітники SKU Marketing підтвердили, що під час першої хвилі карантинних обмежень люди стали більше купувати корми для домашніх тварин. У цьому переконалися, працюючи з великим виробником Кормотех (бренди 4 лапи, Optimil, Мяу, Гав та ін).

Але найбільш затребуваними були засоби особистої гігієни, особливо антисептики. Всі пам’ятають, як швидко вони зникали з аптек і полиць супермаркету. Наші партнери з компанії Манорм зіткнулися з тим, що їх річний план продажів був виконаний дуже швидко. Це не був штучний дефіцит. На виробництві дійсно не було сировини. Деякі компанії виявилися не готовими до такої реальності,” ділиться Карина Ітименева.

Карантин вплинув не тільки на споживача, але і на бізнес-відносини. Збільшення полиці, за що так часто борються виробники і дистриб’ютори, стало питанням оперативності і включеності торгових мерчандайзерів.

Коли товари масово скуповували, рітейлери були раді бачити на місці наших мерчандайзерів і самі пропонували збільшувати полку, тільки б вона не простоювала. Хто швидше прийшов, того і місце. Ми не могли собі дозволити зупинити роботу, хоча багато гравців на ринку мерчандайзингу поставили робочий процес на паузу. Ми ж подбали про те, щоб забезпечити безпеку для наших співробітників: забезпечили їх масками, антисептиками, рукавичками. Завдяки командній підтримці нам вдалося зберегти бойовий дух. Так ми змогли залишитися сильними партнерами для сильних гравців“, розповідають в SKU Marketing.

Довідка. Компанія SKU Marketing надає послуги професійного мерчандайзингу, аудиту та BTL вже більше 4 років на українському ринку. Клієнти компанії — виробники всіх груп товарів, дистриб’ютори по всій Україні та рітейлери.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  127
Усі новини ринку