Натхнений «дітьми квітів»: як виглядає новий магазин Сільпо в стилі «хіппі» (фотоогляд)

Натхнений «дітьми квітів»: як виглядає новий магазин Сільпо в стилі «хіппі» (фотоогляд)

30.03.2019 09:00
  667
Ukrainian Retail Association

В середині березня мережа Сільпо відкрила супермаркет в новому концептуальному стилі.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Торгова точка розпочала роботу 21 березня у селі Софіївська Борщагівка на вул. Київській, 36. Новий магазин, площею 1500 кв. м, був реалізований в стилі «хіппі».

В його асортименті традиційно представлені свіжі риба та овочі, запашна випічка, вишукані десерти від власної кондитерської та готові страви для тих, хто не хоче витрачати сили на приготування їжі.

В магазині також можна придбати ароматну свіжообсмажену каву, рибу власного копчення, страви гриль на дровах та піцу, а якісними продуктами від локальних виробників клієнтів нового супермаркету забезпечує «Лавка традицій».

Крім того, на території працює квітковий бутік з професійним флористом. Обслуговую покупців 8 стаціонарних кас, 5 – самообслуговування, 2 експрес та 3 каси для покупців тютюну. Для автомобілістів поряд із супермаркетом обладнана парковка.

Нагадаємо, торгова мережа Сільпо – одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів. Вона входить до Fozzy Group, яка також розвиває мережі магазинів Фора, Thrash!, Fozzy C&C та низку інших. Сільпо – це магазин самообслуговування, асортимент якого налічує до 35 000 найменувань продуктів харчування й супутніх товарів залежно від розміру торгової площі. Станом на 20 березня 2019 року торговельна мережа Сільпо налічувала 243 супермаркети.

Інші фото з відкриття

Читайте також – 

Темне майбутнє: як виглядає Сільпо в стилі “стімпанк” в Вишгороді (фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку