Річкова гавань: як виглядає Сільпо в стилі яхт-клубу в ТРЦ River Mall (фоторепортаж)
Корабельний декор, човни-контейнери, настінний живопис і “завжди свіжа риба”, – чим дивує Сільпо River Mall в стилі яхт-клубу.
Цей текст доступний також російською мовою
8 серпня в Києві на Дніпровській набережній почав роботу ТРЦ River Mall, а разом з ним “річковий” супермаркет компанії Fozzy Group — «Сільпо River Mall». Площа магазину становить 3000 кв. м. RAU побувала на відкритті і підгледіла, чим дивував перших покупців новий супермаркет Сільпо.
Виконано об’єкт в кращих традиціях рітейлера – з властивою йому імпровізацією і відсилками до заданої тематики. Як і зазвичай, концептуальний стиль відтворений у візуальному оформленні супермаркету, стіни якого прикрасили малюнки з яхтами, морськими вузлами, таємничими картами і хитромудрими кресленнями “річкових” піратів.
Однак настінного живопису креативникам Сільпо виявилось замало. Хлібо-булочні вироби поклали в справжні човни-контейнери. Причому в них знайшлося місце не лише традиційній пропозиції, але й короваю з морськими кониками і зірками, а також булкам у вигляді дельфінів. Овочі та фрукти поклали в кошики і дерев’яні ящики так, немов ті щойно були вивантажені матросами з корабля, який тільки-но причалив до порту.
На тлі всього цього розмаїття, відділ з написами “завжди свіжа риба” виглядає особливо актуально.
Дерев’яні щогли та інші елементи корабельного декору, разом з матросами-офіціантами, створюють відчуття перебування на палубі середньовічного фрегата.
Ще однією тематичною фішкою в “Сільпо River Mall” стала стилізація кафетерію під кают-компанію.
Довершує картину відділ “добірного алкоголю”, після потрапляння в який мимоволі починаєш бурмотіти собі під ніс пісні про скриньку мерця і пляшку рому.
Щоб надати цій візуальній картині ще більшої атмосферності, перших гостей зустрічало шоу з барабанами і ціла армія аніматорів і хостес, одягнених в матроски та “озброєних” біноклями і святковими кульками.
Окрім звичного асортименту товарів, покупці могли знайти в супермаркеті відділ гастрономії з власною сироварнею, хліб і піцу з дров’яної печі, кулінарію, дегустаційну зону для сомельє і квітковий бутік. Також в магазині представлені устриці й омари, м’ясо і риба з власної коптильні і делікатесна яловичина, яка дозріває в спеціальних камерах.
Обслуговує покупців 14 звичайних кас і 5 самокас для самообслуговування. Окремо можна розплатитися в трьох тютюнових крамницях, 4 касах ресторанів, в кулінарії і квітковому бутику.
До речі, “морська тема” для Сільпо не в новинку, нещодавно супермаркет мережі відкрився в стилістиці морської гавані.
Нагадаємо, в 2019 році компанія планує відкрити 17 нових магазинів, збільшивши мережу до 257 торгових точок. При цьому з 2020-го по 2023 рік рітейлер хоче щорічно відкривати ще по 10 нових супермаркетів. Таким чином, за цей період мережа повинна вирости до 297 магазинів. Зараз Сільпо об’єднує 242 супермаркети в різних регіонах України. Загальна торгова площа торгових об’єктів компанії становить близько 345 000 кв. м.
Далі пропонуємо вашій увазі більше фото з нового магазину:
*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU
Читайте також
З видом на Дніпро: у Києві відкрився 5-рівневий ТРЦ River Mall (фоторепортаж)