Річкова гавань: як виглядає Сільпо в стилі яхт-клубу в ТРЦ River Mall (фоторепортаж)

Річкова гавань: як виглядає Сільпо в стилі яхт-клубу в ТРЦ River Mall (фоторепортаж)

10.08.2019 09:00
  1082
Микола Маранчак

Корабельний декор, човни-контейнери, настінний живопис і “завжди свіжа риба”, – чим дивує Сільпо River Mall в стилі яхт-клубу.

Цей текст доступний також російською мовою

8 серпня в Києві на Дніпровській набережній почав роботу ТРЦ River Mall, а разом з ним “річковий” супермаркет компанії Fozzy Group — «Сільпо River Mall». Площа магазину становить 3000 кв. м. RAU побувала на відкритті і підгледіла, чим дивував перших покупців новий супермаркет Сільпо.

Виконано об’єкт в кращих традиціях рітейлера – з властивою йому імпровізацією і відсилками до заданої тематики. Як і зазвичай, концептуальний стиль відтворений у візуальному оформленні супермаркету, стіни якого прикрасили малюнки з яхтами, морськими вузлами, таємничими картами і хитромудрими кресленнями “річкових” піратів.

Однак настінного живопису креативникам Сільпо виявилось замало. Хлібо-булочні вироби поклали в справжні човни-контейнери. Причому в них знайшлося місце не лише традиційній пропозиції, але й короваю з морськими кониками і зірками, а також булкам у вигляді дельфінів. Овочі та фрукти поклали в кошики і дерев’яні ящики так, немов ті щойно були вивантажені матросами з корабля, який тільки-но причалив до порту.

На тлі всього цього розмаїття, відділ з написами “завжди свіжа риба” виглядає особливо актуально.

Дерев’яні щогли та інші елементи корабельного декору, разом з матросами-офіціантами, створюють відчуття перебування на палубі середньовічного фрегата.

Ще однією тематичною фішкою в “Сільпо River Mall” стала стилізація кафетерію під кают-компанію.

Довершує картину відділ “добірного алкоголю”, після потрапляння в який мимоволі починаєш бурмотіти собі під ніс пісні про скриньку мерця і пляшку рому.

Щоб надати цій візуальній картині ще більшої атмосферності, перших гостей зустрічало шоу з барабанами і ціла армія аніматорів і хостес, одягнених в матроски та “озброєних” біноклями і святковими кульками.

Окрім звичного асортименту товарів, покупці могли знайти в супермаркеті відділ гастрономії з власною сироварнею, хліб і піцу з дров’яної печі, кулінарію, дегустаційну зону для сомельє і квітковий бутік. Також в магазині представлені устриці й омари, м’ясо і риба з власної коптильні і делікатесна яловичина, яка дозріває в спеціальних камерах.

Обслуговує покупців 14 звичайних кас і 5 самокас для самообслуговування. Окремо можна розплатитися в трьох тютюнових крамницях, 4 касах ресторанів, в кулінарії і квітковому бутику.

До речі, “морська тема” для Сільпо не в новинку, нещодавно супермаркет мережі відкрився в стилістиці морської гавані.

Нагадаємо, в 2019 році компанія планує відкрити 17 нових магазинів, збільшивши мережу до 257 торгових точок. При цьому з 2020-го по 2023 рік рітейлер хоче щорічно відкривати ще по 10 нових супермаркетів. Таким чином, за цей період мережа повинна вирости до 297 магазинів. Зараз Сільпо об’єднує 242 супермаркети в різних регіонах України. Загальна торгова площа торгових об’єктів компанії становить близько 345 000 кв. м.

Далі пропонуємо вашій увазі більше фото з нового магазину:

*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU

Читайте також

З видом на Дніпро: у Києві відкрився 5-рівневий ТРЦ River Mall (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  2151
Усі новини ринку