Головна > Досвід > Маркетинг > Три супермаркети Сільпо знову потрапили до переліку найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів
Три супермаркети Сільпо знову потрапили до переліку найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів

Три супермаркети Сільпо знову потрапили до переліку найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів

Профільний журнал про роздрібну торгівлю European Supermarket Magazine (ESM) щороку складає список Europe’s Finest Store і вибирає найбільш вражаючі інноваційні дизайнерські концепції магазинів, які були відкриті або оновлені на європейському ринку рітейлу.

Цей матеріал доступний російською мовою

В 2020 році редакція ESM обрала 29 найкращих магазинів Європи, а Сільпо знову став єдиним українським рітейлером, магазини якого потрапили до списку найінноваційніших. “Сільпо вже вчетверте представляє Україну на європейській мапі інноваційних дизайнерських рітейл-концепцій Європи. Кожного разу створюючи новий тематичний дизайн супермаркету, ми прагнемо розказати цікаву історію, щоб процес купівлі дарував радість та позитивні емоції. І наша стратегія не залишилася поза увагою міжнародної рітейл-спільноти”, — зазначила директорка з маркетингу Сільпо Катерина Огуряєва.

До Europe’s Finest Store 2020 потрапили такі супермаркети Сільпо:

Сільпо у стилі Ван Гог, відкритий у вересні 2019 року в Києві

“Очікуйте, що ви знайдете безліч сонячних квітів, квітучих мигдальних дерев та зоряних ночей, а сам художник також запрошує гостей на декоративних стінах магазину”, – відзначає ESM.

Сільпо у стилі світ Мавки, відкритий у листопаді 2019 року в Києві

Найбільший дизайнерський Сільпо у Blockbuster Mall оформлено у стилі анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня». Це результат творчої колаборації двох великих національних брендів: мережі супермаркетів Сільпо й української студії Animagrad (FILM.UA Group). Простір та інтер’єр магазину наповнено українською автентикою, а на його території розміщено  один із повноцінних фудхолів мережі — гастрономічний простір із тематичними закладами на чолі з бренд-шефом Марко Черветті.

Муркотиковий Сільпо, відкритий у квітні 2020 року в Києві

“Гості можуть розкрити свого внутрішнього котика в цьому супермаркеті”, – пише ESM. У магазині є величезні клубки ниток, дряпалки для кігтів замість колон і портрети популярних хвостатих. Він схожий на котячий рай, не вистачає лише справжнього котика, зазначає видання.

European Supermarket Magazine включає Сільпо у Europe’s Finest Store вже четвертий рік поспіль. У 2019 році найкращими інноваційними супермаркетами мережі були названі Сільпо у стилі стімпанк у Вишгороді, в стилі Дикий Захід у селі Стоянка (Київська область) та в стилі космос у Харкові. В 2018 році ESM відзначив Le Silpo в Одесі, а в 2017-му — магазини у стилі Ямайка у Броварах, Аліса у Країні Див у ТЦ Forum Lviv та Сільпо у стилі лофт-панк у ТРЦ Lavina Mall у Києві.

Cільпо — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже 51 тематичний дизайнерський супермаркет і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власний дизайн. Тематичну атмосферу Сільпо створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також оформлюються у стилі магазинів.

Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Заснована в 1998 році. Станом на липень 2020-го нараховує 263 супермаркети, в тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo та інтернет-магазин shop.silpo.ua, запущений під час карантину. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка традицій», продукцію яких можна придбати в Сільпо і делікатес-маркетах Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

Читайте також –

Дружба народів: Сільпо відкрив супермаркет у стилі Шрі-Ланки за підтримки уряду цієї країни (фотоогляд)

Про автора