Три супермаркети Сільпо знову потрапили до переліку найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів

Три супермаркети Сільпо знову потрапили до переліку найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів

17.07.2020 11:41
  2520
rau

Профільний журнал про роздрібну торгівлю European Supermarket Magazine (ESM) щороку складає список Europe’s Finest Store і вибирає найбільш вражаючі інноваційні дизайнерські концепції магазинів, які були відкриті або оновлені на європейському ринку рітейлу.

Цей матеріал доступний російською мовою

В 2020 році редакція ESM обрала 29 найкращих магазинів Європи, а Сільпо знову став єдиним українським рітейлером, магазини якого потрапили до списку найінноваційніших. “Сільпо вже вчетверте представляє Україну на європейській мапі інноваційних дизайнерських рітейл-концепцій Європи. Кожного разу створюючи новий тематичний дизайн супермаркету, ми прагнемо розказати цікаву історію, щоб процес купівлі дарував радість та позитивні емоції. І наша стратегія не залишилася поза увагою міжнародної рітейл-спільноти”, — зазначила директорка з маркетингу Сільпо Катерина Огуряєва.

До Europe’s Finest Store 2020 потрапили такі супермаркети Сільпо:

Сільпо у стилі Ван Гог, відкритий у вересні 2019 року в Києві

“Очікуйте, що ви знайдете безліч сонячних квітів, квітучих мигдальних дерев та зоряних ночей, а сам художник також запрошує гостей на декоративних стінах магазину”, – відзначає ESM.

Сільпо у стилі світ Мавки, відкритий у листопаді 2019 року в Києві

Найбільший дизайнерський Сільпо у Blockbuster Mall оформлено у стилі анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня». Це результат творчої колаборації двох великих національних брендів: мережі супермаркетів Сільпо й української студії Animagrad (FILM.UA Group). Простір та інтер’єр магазину наповнено українською автентикою, а на його території розміщено  один із повноцінних фудхолів мережі — гастрономічний простір із тематичними закладами на чолі з бренд-шефом Марко Черветті.

Муркотиковий Сільпо, відкритий у квітні 2020 року в Києві

“Гості можуть розкрити свого внутрішнього котика в цьому супермаркеті”, – пише ESM. У магазині є величезні клубки ниток, дряпалки для кігтів замість колон і портрети популярних хвостатих. Він схожий на котячий рай, не вистачає лише справжнього котика, зазначає видання.

European Supermarket Magazine включає Сільпо у Europe’s Finest Store вже четвертий рік поспіль. У 2019 році найкращими інноваційними супермаркетами мережі були названі Сільпо у стилі стімпанк у Вишгороді, в стилі Дикий Захід у селі Стоянка (Київська область) та в стилі космос у Харкові. В 2018 році ESM відзначив Le Silpo в Одесі, а в 2017-му — магазини у стилі Ямайка у Броварах, Аліса у Країні Див у ТЦ Forum Lviv та Сільпо у стилі лофт-панк у ТРЦ Lavina Mall у Києві.

Cільпо — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже 51 тематичний дизайнерський супермаркет і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власний дизайн. Тематичну атмосферу Сільпо створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також оформлюються у стилі магазинів.

Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Заснована в 1998 році. Станом на липень 2020-го нараховує 263 супермаркети, в тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo та інтернет-магазин shop.silpo.ua, запущений під час карантину. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка традицій», продукцію яких можна придбати в Сільпо і делікатес-маркетах Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

Читайте також –

Дружба народів: Сільпо відкрив супермаркет у стилі Шрі-Ланки за підтримки уряду цієї країни (фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  123
Усі новини ринку