Лісова пісня: у столичному ТРЦ Blockbuster Mall відкривається найбільший Сільпо (фоторепортаж)

Лісова пісня: у столичному ТРЦ Blockbuster Mall відкривається найбільший Сільпо (фоторепортаж)

20.11.2019 10:39
  1384
Іван Зайцев

Майже 9500 кв. м загальної площі, 27 000 найменувань товару, ресторани східної кухні, рибний і м’ясний, велика дегустаційна зона, власна сироварня та постійне відсилання до мультфільму “Лісова пісня”: як виглядає і що пропонує новий флагман Сільпо.

Цей матеріал також доступний російською мовою

20 листопада о 12 годині відбудеться офіційне відкриття найбільшого супермаркету Сільпо в Україні – в київському ТРЦ Blockbuster Mall за адресою проспект Степана Бандери 34 В. У самій мережі воліють називати об’єкт «гіпермаркет для середнього класу»: його загальна площа складе 9500 кв. м, а площа торгового залу – майже 5800 кв. м. На цьому просторі будуть представлені 27 000 SKU, в тому числі – 4000 найменувань алкоголю і тютюну, 1000 товарних позицій у гастрономічному відділі, а також найбільша зона продукції фермерів – понад 800 товарів в оновленій «Лавці традицій».

Весь магазин оформлений в стилістиці довгоочікуваного, але ще не представнного на великих екранах українського 3Dмультфільму «Мавка. Лісова пісня», так як всесвіт Мавки дає багато можливостей для креативного переосмислення майбутнього кінохіта.

«Всесвіт Мавки — красивий, безмежний, він має безліч смислів і меседжів до вітчизняної та зарубіжної аудиторії, тому у нього так багато форматів втілення — від мультфільму до брендування простору. Коли, врешті, ми побачили готовий магазин — у нас перехопило подих від масштабу й майстерності втілення задуму. Щасливі, що Мавка має таку офлайн-резиденцію, яку, впевнена, з радістю будуть відвідувати сім’ями не тільки заради покупок, а й задля дозвілля і естетичної насолоди», — зазначає креативний продюсер мультфільму «Мавка. Лісова пісня» Анна Єлісєєва.

Вже традиційно стіни й опорні стовпи використовуються для розміщення героїв мультфільму і створення необхідної атмосфери, а при вході облаштована креативна фотозона.

Але це не єдине, чим новий Сільпо зможе здивувати і потішити покупців. У магазині представлена ​​велика зона фуд-корту: працюють м’ясний ресторан, піцерія з дерев’яною піччю, бар китайської їжі, рибний ресторан, відділ власної випічки – також з приготуванням на живому вогні, дегустаційна зона вина та іншого алкоголю, і навіть відділ готової вегетаріанської їжі «Вега-бар». Також працює відділ, де можна придбати готові суші на виніс. Тобто навіть найвимогливіший гість має небагато шансів піти голодним з нового Сільпо.

Окремо варто відзначити «Чізарню» – перший в магазинах мережі відділ виробництва повного циклу, де представлено широкий вибір крафтового сиру і молочних продуктів власного та фермерського виробництва. Більш того – частина продукції виготовляється безпосередньо в супермаркеті, а через скло кожен бажаючий зможе спостерігати процес створення сиру та інших молочних виробів.

Також в Сільпо облаштована шафа для сухого визрівання м’яса. Зновутаки, прямо на очах у відвідувачів магазину.

Втім, відкритість просторів одна з «фішок» нового флагмана однієї з провідних продуктових мереж України. Широкі проходи, великі відстані між відділами та стелажами створюють відчуття свободи і додають комфорту.

Основний ухил в магазині зроблено на продуктову групу, яка представлена ​​як продукцією власного імпорту, так і традиційними товарами. Але при цьому тут також пропонується достатній асортимент непродовольчих товарів, так що “все для дому” можна купити прямо в супермаркеті, а не відвідувати кілька торгових точок. Частина пропозицій вже натякає на новорічні свята.

На відміну від звичайних Сільпо, в новому об’єкті помітно розширена зона алкоголю. Тут представлена, в тому числі, й ексклюзивна для України продукція власного імпорту рітейлера, спробувати яку можна тільки в магазинах мережі. У супермаркеті в Blockbuster Mall навіть облаштована спеціальна кімната, з особливим температурним і кліматичним режимом для збереження особливих вин.

На другому поверсі маркету буде працювати «Академія смаку Сільпо», де планується проводити лекції, дегустації та майстер класи для гостей супермаркету.

Що ще пропонує і як виглядає новий флагман Сільпо, який надихнуло нове українське кіно “Мавка” у нашому фоторепортажі.

Читайте також – 

Три маркети Сільпо увійшли у топ-25 європейських магазинів за інноваційністю дизайну


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  93
Усі новини ринку