Зима близько: шість порад до сезону святкових розпродажів від агенції UAmaster

Зима близько: шість порад до сезону святкових розпродажів від агенції UAmaster

08.10.2020 08:00
  346
rau

Під кінець року традиційно починається час свят і розпродажів: День холостяка, Чорна п’ятниця, а за нею – Різдво і Новий рік. Експерти інтернет-агенції UAmaster пропонують шість порад, які допоможуть рітейлерам спланувати маркетингову стратегію на святковий період.

Цей матеріал доступний російською мовою

В блозі інтернет-агенції UAmaster опубліковано матеріал про те, як буде вести себе споживач під час пандемії і карантину, і що можуть зробити бренди, щоб поліпшити клієнтський досвід і підвищити продажі. RAU пропонує основні тези цього матеріалу.

Персоналізація – ключ до серця клієнта

Один із способів обійти конкурентів – персоналізувати маркетинг відповідно до потреб користувачів. Споживачі потопають в рекламі, і вона втрачає ефективність. Важливо створювати персоналізовані маркетингові повідомлення для реального зв’язку між брендом і цільовим ринком. Це допоможе клієнтам отримати унікальний досвід і персоналізовану підтримку, не виходячи з дому.

Не нехтуйте візуальним контентом

З появою великої кількості розумних помічників і голосового пошуку деякі маркетологи вирішили, що роль візуального контенту дещо ослабла. Але це помилкова думка. Незважаючи на досягнення технологій у сфері голосового пошуку й розпізнавання мови, не можна нехтувати і візуальним контентом.

Наприклад, щоб привернути увагу своєї аудиторії в Twitter, мережа піцерій Domino’s надала можливість замовляти піцу через твіти у візуальному форматі. Споживачеві просто потрібно ввести смайли-піци, щоб отримати доставку. Дослідження показали, що користувачі вважають за краще візуальний контент. Досить поглянути на стрімке зростання TikTok і практично щотижневі нововведення в Instagram.

Відеореклама

Компанія VidMob порівняла ефективність різних форматів реклами в роздрібній торгівлі та e-commerce в Facebook, Instagram, Facebook Messenger і Facebook Audience Network за останні два роки, вивчивши понад 8000 оголошень з 429 кампаній для 35-ти брендів.

Згідно з результатами дослідження, відео об’яви забезпечують на 48% більше продажів, ніж статичні, що робить їх важливим інструментом просування в сезон святкових акцій. Причому ключовим фактором для маркетологів стає тривалість відеореклами. Так, 10-15-секундні ролики мають коефіцієнт покупок на 19% вище середнього і на 184% вище, ніж у одно- п’ятисекундних роликів, і на 12% більше, ніж відео тривалістю понад 16 секунд.

Що стосується відеокреатива, то реклама, в якій текст йшов в першому кадрі або протягом перших трьох секунд запуску, збільшувала кількість покупок в інтернеті на 46% в порівнянні з рекламою без тексту.

Також, за даними VidMob, реклама, що показує слово «магазин» (shop), як заклик до дії (CTA), мала середній коефіцієнт покупок в п’ять разів більше, ніж реклама зі словом «отримати» (get) або «знайти» (find).

Живі трансляції

Очікується, що до 2021 року ринок live-трансляцій перевалить за $70 млрд. Стріми неймовірно популярні: люди витрачають втричі більше часу на перегляд прямих трансляцій, ніж на перегляд попередньо записаного відео. «Живе» відео також дуже популярний спосіб отримання інформації про нові продукти або послуги. Відео в реальному часі стає привабливим, тому що аудиторія відчуває, що вона є частиною процесу і може на нього вплинути, а не просто пасивно дивитися.

Вони відмінно підходять для залучення уваги аудиторії в Facebook або Instagram. Ці типи відео так привабливі, оскільки пов’язані з FOMO – страхом втратити щось в інформаційному потоці.

Впровадження технологій штучного інтелекту

У 2020 році значно зросла кількість компаній, що використовують технології та автоматизацію на основі ШІ в маркетинговій стратегії. Така автоматизація покликана позбавити маркетологів від рутинних завдань, щоб ті могли зосередитися на стратегії і створенні унікального клієнтського досвіду.

У той же час маркетинг повинен залишатися “людяним”. Завдання полягає в тому, щоб використовувати технології для виконання рутинних завдань. Великі дані, які обробляє штучний інтелект, стають основою для аналітики і допомагають брендам краще пізнати свою аудиторію і клієнтів. Це забезпечує високу персоналізацію клієнтського досвіду.

Мобільна комерція

У вересневому звіті App Annie прогнозується, що мобільна комерція буде рости дуже динамічно. Особливо це стане помітно під час щорічних розпродажів онлайн-гігантів, наприклад, Amazon Prime Day або Alibaba Singles Day.

App Annie прогнозує, що обсяг продажів до Дня холостяка (11 листопада) в цьому році перевищить $45 млрд. У 2019-му за 24 години розпродажів в цей день на платформах Alibaba було продано товарів на $38,4 млрд. Це вище за рекорд 2018 року в $30,7 млрд. Не виключено, що за підсумками року обсяг продажів в m-commerce перевищить сукупну виручку за всі попередні роки разом узяті.

Джерело: UaMaster

Читайте також –

Чорна п’ятниця в цифрах: через сервіс кешбек українці повернули майже 1,5 млн грн (Інфографіка)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку