Аналітика: що і як замовляли користувачі Glovo у 2023 році

Аналітика: що і як замовляли користувачі Glovo у 2023 році

21.12.2023 12:00
  1818
Костянтин Симоненко

Компанія Glovo проаналізувала замовлення користувачів сервісу за 2022-23 роки та поділилася ключовими інсайтами про споживчі звички користувачів додатку. Цього року українці зробили на 73% більше замовлень з ресторанів, супермаркетів та непродовольчих магазинів, ніж торік. До найулюбленіших кухонь увійшла українська, а у топі популярних страв борщ посів четверте місце. Детальніше про тенденції та цікаві факти — в річному звіті Glovo Delivered 2023.

Як повідомили RAU у прес-службі українського підрозділу сервісу, наразі Glovo працює у 37 містах України, розвиває власні даркстори та хмарні кухні. Компанія постійно розширює зону доставки й асортимент у додатку, щоб українці могли замовити будь-що в межах міста. У 2023 році кількість партнерів, які співпрацюють з Glovo, зросла на 29%. При цьому малий та середній бізнес становить 68% від усіх партнерів, що підкреслює роль Glovo у підтримці та просуванні МСБ на своїй платформі.

Рекорди 2023 року

  • Найзавантаженішим днем у додатку Glovo стала неділя 17 грудня, саме тоді користувачі зробили найбільшу кількість замовлень.
  • Найактивніший кур’єр доставив 11 280 замовлень за цей рік.
  • Найбільшим фаном Glovo став користувач, який зробив 1267 замовлень на понад 96 000 грн.
  • Найщедрішими на чайові кур’єрам були користувачі у Вишгороді.
  • Найдорожчим було замовлення китайської їжі на суму майже 20 000 грн.
  • Найбільша кількість позицій була в замовленні з супермаркету Varus — 184 товари.

Замовлення з ресторанів: не бургером єдиним

2023 року кількість замовлень з ресторанів зросла на 70% у порівнянні з попереднім роком. Українці мають різноманітні кулінарні вподобання, при цьому найулюбленішими кухнями є американська, італійська, азійська, українська та східноєвропейська. Серед страв найбільшою популярністю у користувачів Glovo користуються бургер, піца, кебаб, борщ та суші.

Крім того, кількість замовлень національної кухні зросла цього року на 40%. Найпопулярнішими стравами української кухні серед користувачів є борщ, млинці, вареники, солянка, котлета по-київськи та сирники. Найчастіше національні страви замовляють у Києві, Івано-Франківську й Дніпрі. Зазвичай їх вибирають на обід з 11:00 до 14:00.

Якщо поглянути на нові популярні категорії страв, то можна побачити, що  цього року користувачі Glovo замовили на 62% більше страв з морепродуктами, ніж торік. Найчастіше такі делікатеси замовляють у п’ятницю близько 19:00. Особливий попит мають юшка, ризотто або спагеті з морепродуктами. Підвищився попит і на випічку — на 44% зросла кількість замовлень, які містять хлібні та кондитерські вироби, серед яких найбільш популярними є круасани, сирники та пончики.

Помітною зміною у поведінці споживачів при замовленні їжі онлайн стало зростання популярності формату pick-up або самовивіз. Цього року кількість замовлень з ресторанів у форматі “заберу сам” збільшилась на 25% у порівнянні з 2022 роком.

Замовлення з супермаркетів: неділя — час замовити продукти

Користувачі Glovo все частіше замовляють продукти — кількість замовлень із супермаркетів у додатку збільшилась на 84%. Якщо ж говорити про даркстори Glovo Express, то замовлень з них стало більше на 98%. Цього року Glovo розширив мережу власних дарксторів — наразі є 12 Glovo Express в Києві, Львові, Одесі, Харкові, Дніпрі та новий у Вінниці. Водночас кількість користувачів Glovo, які вибирають доставку продуктів додому, зросла на 52%. Найчастіше закуповуються продуктами у додатку в неділю о 18:00, а найпопулярніші товари — мінеральна вода, банани, пиво, картопля, яйця та куряче філе. Дедалі частіше українці додають солодощі до своїх продуктових кошиків — цього року кількість таких замовлень зросла майже в три рази. Пік онлайн-покупок солодощів в Україні припадає на неділю, близько 16:00. До речі, найбільше шоколаду, цукерок, десертів та інших солодощів замовили 8 березня.

Замовлення з непродуктових магазинів

У 2023 році кількість замовлень із непродовольчих магазинів зросла у додатку на 91% у порівнянні з минулим роком. Кількість замовлень із зоомагазинів зросла аж в 11 разів та у 9 разів зросла кількість користувачів, які замовляють зоотовари. Найпопулярнішими товарами в цій категорії є корм для тварин, наповнювач для котячого туалету та пелюшки для цуценят. Ще одна категорія, яка суттєво зросла у 2023 році, — це електротовари. Замовлення цих товарів зросли на 170%, а найчастіше замовляли батарейки та USB-кабелі. Цього року користувачі Glovo також виявили підвищений інтерес до косметики, про що свідчить зростання замовлень цієї категорії на 124%. Найпопулярнішими товарами стали патчі під очі та коректори для брів.

Довідка. Glovo — це технологічна платформа, яка дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах міста. Компанія, що заснована у Барселоні, працює у понад 1500 містах у 25 країнах світу у Європі, Центральній Азії та Африці. В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 37 містах. Переглянути детальний перелік міст, де працює сервіс Glovo, можна за посиланням.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  42
Усі новини ринку