За тиждень до початку: що чекає учасників виставки MAPIC 2020

За тиждень до початку: що чекає учасників виставки MAPIC 2020

10.11.2020 07:45
  461
rau

Рівно через сім днів почне роботу міжнародний захід MAPIC & LeisurUp, який в цьому році об’єднає не тільки учасників ринку торгової нерухомості, але й індустрії розваг.

Цей матеріал доступний російською мовою

Сам захід буде проходити два дні 17-18 листопада 2020 року на спеціально створеній для цього платформі MAPIC Digital. Головна тема MAPIC-2020 року – “Collaborative Retail: готовність рітейлу до швидких змін в новій реальності”. Нові реалії життя диктують і нові формати проведення заходів. У віртуальних Каннах на онлайн-зустрічі зберуться найбільші гравці ринку роздрібної торгівлі та девелопменту для обговорення останніх світових трендів, можливостей для розвитку.

Цього року одночасно з MAPIC відбудеться віртуальне шоу LeisurUp – новий міжнародний захід для професіоналів сфери дозвілля.

Більш ніж 50 спікерів на двох десятках онлайн-конференцій та вебінарів поділяться досвідом і знаннями про те, як винайти заново модель роздрібної торгівлі з одночасною розвагою покупців. Як забезпечити клієнтам унікальний досвід покупок в епоху прискореної діджіталізаціі, і, звичайно ж, – як трансформується ритейл під час пандемії.

Крім того, експерти і практики обговорять майбутні та наявні трансформації ТРЦ, зокрема, перетворення торгових центрів в місця “для життя”.

Щоб відкрити для себе нові бренди і поповнити ділові контакти організатори пропонують учасникам виставки, починаючи з 2 листопада, забронювати особисті онлайн-зустрічі з важливими людьми і скласти свій особистий розпорядок відвідування вебінарів і нетворкінг на загальних зустрічах. Цифрова платформа для спілкування MAPIC Digital дозволяє учасникам – де б вони не знаходилися – можливість одночасно спілкуватися один з одним, розвивати свій бізнес і обмінюватися ідеями за допомогою живого контенту і спілкування.

Крім того, всі учасники LeisurUp і MAPIC отримають безкоштовний доступ до контенту MAPIC до 31 грудня 2020 року, а це означає, що ніхто нічого не пропустить і зможе завжди переглянути пропущений під час онлайн трансляцій контент.

Читайте також –

У центрі уваги MAPIC-2019 – Retail Remixed: переосмислення просторів та місць


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  32
Усі новини ринку