СЕО АТБ Борис Марков: Товарообіг мережі в I півріччі зріс на 32,6%

СЕО АТБ Борис Марков: Товарообіг мережі в I півріччі зріс на 32,6%

26.07.2018 02:41
  485
Ukrainian Retail Association

Корпорація АТБ, що розвиває однойменну мережу дискаунтерів в Україні, за підсумками січня-червня 2018 року збільшила товарообіг на 32,6% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року – до 48,4 млрд грн (з ПДВ).

Про це агентству Інтерфакс-Україна

розповів генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков. «У першому півріччі 2018 товарообіг торгової мережі склав 48,4 млрд грн (з ПДВ), що на 32,6% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Частка АТБ в загальному обсязі роздрібного товарообігу підприємств роздрібної торгівлі України на перший квартал 2018 склала майже 15,9%, що на 1,9% більше показників відповідного періоду минулого року, і має стійку тенденцію до збільшення», – сказав Марков.

За його словами, таке зростання стало результатом як загального збільшення кількості торгових точок, так і експериментального оновлення формату магазина АТБ.

З початку 2018 року компанія відкрила 48 нових магазинів, з яких 21 в західному регіоні України, і 12 – у південному.

У прес-службі компанії також уточнили з посиланням на дані Державної фіскальної служби, що сума податків, сплачених АТБ за шість місяців, виросла на 57,9% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року – до 3,2 млрд грн. Таким чином, компанія залишається найбільшим платником податків оптової та роздрібної торгівлі в Україні.

«В цілому підприємства групи АТБ сплатили в першому півріччі поточного року податки і збори на загальну суму 4,3 млрд грн, що на 32% більше, ніж за аналогічний період минулого року», – додав Марков.

Він зазначив, що компанія продовжує розвивати «за прикладом європейських дискаунтерів Lidl і Aldi» проекти напрямку food – впровадження в магазинах таких майданчиків, як «Власна випічка», «Власна кав’ярня», «М’яке морозиво», «Міні фреш-бар», «Пиво і напої на розлив» та інші.

Частка власних торгових марок (ВТМ) в загальному асортименті мережі АТБ становить 19,4%, в загальному товарообігу – 15,9%.

«З кінця 2017 в торгівельній мережі АТБ активно впроваджується ВТМ «Спецзамовлення АТБ». В її асортименті представлені молочні продукти від фермерських господарств з молока вищого сорту, ковбасні вироби, виготовлені за ГОСТ, натуральне згущене молоко. У перспективних планах – розвиток ВТМ з основним акцентом на інноваційні товари в категорії «фреш», – резюмували в компанії.

Нагадаємо, за підсумками 2017 року АТБ збільшив товарообіг на 37% в порівнянні з 2016 роком – до 80,2 млрд грн (з ПДВ).

Довідка. Роздрібна мережа компанії АТБ-маркет заснована в 1993 році. Станом на 26 липня 2018 року вона налічувала 958 магазинів в 22 областях і 246 населених пунктах. 91 магазин торгової мережі АТБ працює в оновленому дизайні.

До складу корпорації АТБ, крім мережі дискаунтерів, входять кондитерська фабрика «Квітень» (ТМ Bravissimo, «Квітень», Biscuits Collection), м’ясна фабрика «Фаворит» (ТМ «Добров», «М’ясна лавка», «Ковбасний ряд»), спорткомплекс «Восход» в Дніпрі.

Джерело: Інтерфакс-Україна

Читайте також – 

Директор з маркетингу АТБ: Відмова від старого формату була неминучою


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  52
Усі новини ринку