СЕО АТБ Борис Марков: Товарообіг мережі в I півріччі зріс на 32,6%

СЕО АТБ Борис Марков: Товарообіг мережі в I півріччі зріс на 32,6%

26.07.2018 02:41
  558
Ukrainian Retail Association

Корпорація АТБ, що розвиває однойменну мережу дискаунтерів в Україні, за підсумками січня-червня 2018 року збільшила товарообіг на 32,6% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року – до 48,4 млрд грн (з ПДВ).

Про це агентству Інтерфакс-Україна

розповів генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков. «У першому півріччі 2018 товарообіг торгової мережі склав 48,4 млрд грн (з ПДВ), що на 32,6% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Частка АТБ в загальному обсязі роздрібного товарообігу підприємств роздрібної торгівлі України на перший квартал 2018 склала майже 15,9%, що на 1,9% більше показників відповідного періоду минулого року, і має стійку тенденцію до збільшення», – сказав Марков.

За його словами, таке зростання стало результатом як загального збільшення кількості торгових точок, так і експериментального оновлення формату магазина АТБ.

З початку 2018 року компанія відкрила 48 нових магазинів, з яких 21 в західному регіоні України, і 12 – у південному.

У прес-службі компанії також уточнили з посиланням на дані Державної фіскальної служби, що сума податків, сплачених АТБ за шість місяців, виросла на 57,9% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року – до 3,2 млрд грн. Таким чином, компанія залишається найбільшим платником податків оптової та роздрібної торгівлі в Україні.

«В цілому підприємства групи АТБ сплатили в першому півріччі поточного року податки і збори на загальну суму 4,3 млрд грн, що на 32% більше, ніж за аналогічний період минулого року», – додав Марков.

Він зазначив, що компанія продовжує розвивати «за прикладом європейських дискаунтерів Lidl і Aldi» проекти напрямку food – впровадження в магазинах таких майданчиків, як «Власна випічка», «Власна кав’ярня», «М’яке морозиво», «Міні фреш-бар», «Пиво і напої на розлив» та інші.

Частка власних торгових марок (ВТМ) в загальному асортименті мережі АТБ становить 19,4%, в загальному товарообігу – 15,9%.

«З кінця 2017 в торгівельній мережі АТБ активно впроваджується ВТМ «Спецзамовлення АТБ». В її асортименті представлені молочні продукти від фермерських господарств з молока вищого сорту, ковбасні вироби, виготовлені за ГОСТ, натуральне згущене молоко. У перспективних планах – розвиток ВТМ з основним акцентом на інноваційні товари в категорії «фреш», – резюмували в компанії.

Нагадаємо, за підсумками 2017 року АТБ збільшив товарообіг на 37% в порівнянні з 2016 роком – до 80,2 млрд грн (з ПДВ).

Довідка. Роздрібна мережа компанії АТБ-маркет заснована в 1993 році. Станом на 26 липня 2018 року вона налічувала 958 магазинів в 22 областях і 246 населених пунктах. 91 магазин торгової мережі АТБ працює в оновленому дизайні.

До складу корпорації АТБ, крім мережі дискаунтерів, входять кондитерська фабрика «Квітень» (ТМ Bravissimo, «Квітень», Biscuits Collection), м’ясна фабрика «Фаворит» (ТМ «Добров», «М’ясна лавка», «Ковбасний ряд»), спорткомплекс «Восход» в Дніпрі.

Джерело: Інтерфакс-Україна

Читайте також – 

Директор з маркетингу АТБ: Відмова від старого формату була неминучою


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку