Дослідження SAP: як змінюються звички покупців з відновленням економіки

Дослідження SAP: як змінюються звички покупців з відновленням економіки

25.01.2021 07:45
  256
rau

Згідно з новим спільним дослідженням SAP і The Economist Intelligence Unit, бебі-бумери та люди покоління X, найімовірніше, відмовляться від деяких зі своїх нових звичок при здійсненні інтернет-покупок і повернуться до купівлі офлайн швидше, ніж представники інших поколінь.

Цей матеріал доступний російською мовою

Дослідження The Influential Shopper, охопило більше 4000 покупців по всьому світу, в ньому були проаналізовані рівні витрат до і після першої хвилі пандемії серед представників різних поколінь. Опитування було проведено у вересні 2020 року, експерти визначали основні звички покупців, а також кращі канали покупок до пандемії, під час пандемії і після зняття ряду обмежень. У дослідженні чітко простежується тенденція до зміни поведінки споживачів, вони все більше купують в інтернеті товари першої необхідності, а також інші речі.

Основні висновки:

  • Хоча загальні щомісячні роздрібні витрати в досліджуваних країнах знизилися на 9% протягом першого та другого кварталів 2020 року, онлайн-витрати збільшилися в середньому на 15%
  • Під час пандемії кількість онлайн-покупок основних товарів, таких як бакалія та миючі засоби, активно зросла: середньомісячні витрати на ці дві категорії збільшилися на 78% і 49% відповідно
  • Після ослаблення обмежень нові звички збережуться, проте будуть дещо відрізнятися у покупців різних поколінь. Напрклад, міленіали та покоління Z скоротять інтернет-покупки на 4%, покоління X вже на 6%, а ось бебі-бумери — аж на 9%
  • Можливість робити покупки будь-де й будь-коли це причина номер один, чому респонденти всіх поколінь вибирають інтернет-шопінг. Найчастіше про це говорили бебі-бумери (59%) і представники покоління X (51%) та рідше — представники поколінь Y і Z (по 42%)

Паула Гансен, директор з управління виручкою, SAP Customer Experience, зазначила: «У майбутньому успіх бренду буде прямо залежати від того, наскільки винятковий досвід покупки він зможе запропонувати для кожного покоління. Необхідно адаптувати маркетингові активності з урахуванням віку споживачів і кращого способу покупок — це допоможе розвинути необхідну гнучкість для подолання можливих криз у майбутньому й активніше відновлюватися після пандемії коронавірусу».

Довідка. SAP − один зі світових лідерів на ринку корпоративних додатків, який допомагає організаціям будь-якого розміру і різної спеціалізації ефективніше управляти своїм бізнесом. На український ринок компанія SAP вийшла в 1995 році. В Україні її клієнтами є понад 250 державних організацій, а також підприємства нафтогазового, енергетичного, металургійного сектора. SAP активно бере участь у розвитку національних IТ-кадрів України, співпрацюючи з провідними вузами країни в рамках глобальної програми «Університетський Альянс». Більш детальна інформація доступна на сайті: www.sap.ua.

Читайте також –

Novus впровадив технологію SAP CAR


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку