
Покорити першу тисячу: власник мережі Аптека Доброго Дня купує аптечну мережу D.S.


Згідно з новим спільним дослідженням SAP і The Economist Intelligence Unit, бебі-бумери та люди покоління X, найімовірніше, відмовляться від деяких зі своїх нових звичок при здійсненні інтернет-покупок і повернуться до купівлі офлайн швидше, ніж представники інших поколінь.
Цей матеріал доступний російською мовою
Дослідження The Influential Shopper, охопило більше 4000 покупців по всьому світу, в ньому були проаналізовані рівні витрат до і після першої хвилі пандемії серед представників різних поколінь. Опитування було проведено у вересні 2020 року, експерти визначали основні звички покупців, а також кращі канали покупок до пандемії, під час пандемії і після зняття ряду обмежень. У дослідженні чітко простежується тенденція до зміни поведінки споживачів, вони все більше купують в інтернеті товари першої необхідності, а також інші речі.
Основні висновки:
Паула Гансен, директор з управління виручкою, SAP Customer Experience, зазначила: «У майбутньому успіх бренду буде прямо залежати від того, наскільки винятковий досвід покупки він зможе запропонувати для кожного покоління. Необхідно адаптувати маркетингові активності з урахуванням віку споживачів і кращого способу покупок — це допоможе розвинути необхідну гнучкість для подолання можливих криз у майбутньому й активніше відновлюватися після пандемії коронавірусу».
Довідка. SAP − один зі світових лідерів на ринку корпоративних додатків, який допомагає організаціям будь-якого розміру і різної спеціалізації ефективніше управляти своїм бізнесом. На український ринок компанія SAP вийшла в 1995 році. В Україні її клієнтами є понад 250 державних організацій, а також підприємства нафтогазового, енергетичного, металургійного сектора. SAP активно бере участь у розвитку національних IТ-кадрів України, співпрацюючи з провідними вузами країни в рамках глобальної програми «Університетський Альянс». Більш детальна інформація доступна на сайті: www.sap.ua.
Читайте також –