Rozetka планує ще один магазин в Києві та експансію в регіони

Rozetka планує ще один магазин в Києві та експансію в регіони

19.02.2019 04:00
  610
Ukrainian Retail Association

За словами засновника Rozetka Владислава Чечоткіна, поки що в компанії не задоволені якістю роботи офлайн-магазинів мережі.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Найбільший український онлайн-рітейлер Rozetka.ua, який вже більше року активно розвиває офлайн-роздріб, планує подальше масштабування мережі магазинів. Про це засновник і співвласник компанії Владислав Чечоткін розповів в коментарі агенції Інтерфакс-Україна.

Зараз Rozetka об’єднує 8 торговельних точок в Україні – п’ять в Києві (4 на правому березі Дніпра, одна на лівому) і три в Одесі. Також в столиці працює кілька мобільних точок видачі покупок. За словами засновника Rozetka, компанія планує відкрити ще один магазин в Києві на лівому березі, а також в інших містах. «Повинно бути щось ще на лівому березі. Але традиційно не озвучую, коли. В інших містах теж будуть (відкриття – прим. ред.)», – сказав він в кулуарах щорічної інвестиційної конференції Dragon Capital, що пройшла на минулому тижні в Києві.

Разом з тим, Чечоткін підкреслив, що в пріоритеті компанії – поліпшення роботи вже діючих торгових об’єктів. Бізнесмена не влаштовує нинішній рівень сервісу в офлайн-магазинах. «Ми хочемо бути краще і працюємо над оптимізацією процесів, що з’явилися після відкриття восьми магазинів», – пояснив бізнесмен.

Він також визнав, що для Rozetka.ua, що в кінці 2016 – на початку 2017 року придбала складський комплекс в Броварах під Києвом, було б доцільно мати складські потужності і на правому березі, проте реалізувати цю мету складно.

«Україна достатньо швидко зростає – це добре, але проблема в тому, що за таким зростанням інфраструктура не встигає. Вакантність складів – нуль. Тому, якщо ви хочете склад на правому березі, це означає, що ви повинні знайти місце, отримати узгодження, дозвіл, побудувати… це значний часовий лаг. Це доводиться враховувати, тому не так просто розвиватися з тією швидкістю, з якою хочеш», – пояснив Чечоткін.

Коментуючи процес об’єднання Rozetka з групою EVO, він повідомив, що цей процес поступово рухається, проте поки рано озвучувати якісь чіткі плани. «Ми хочемо надати єдиний майданчик для продавців і покупців – це, в принципі, найголовніше в усій історії», – підкреслив засновник Rozetka, не вдаючись у деталі.

Відповідаючи на питання про вплив на ринок e-commerce зниження порогу безподаткових зарубіжних поштових відправлень з EUR150 до EUR100, Чечоткін нагадав, що ця норма почне діяти з 1 липня. На його думку, значних змін на ринок вона не принесе, тому що EUR100 – це досить високий поріг. «А контрабандисти не відчують взагалі, тому що їм все одно: не платити податки зі EUR100 або із EUR150. Тому це погана ініціатива, яка нічого доброго нам не принесе», – вважає співвласник Rozetka.

Він додав, що прийняте парламентом одночасно рішення скасувати обмеження в «три посилки» (передбачалося, що будь-яка отримана за один місяць четверта і наступна посилки будуть обкладатися податком) – це хороший крок, так як впровадження норми «про три посилки» призвело б до колапсу на ринку, проте погано те, що контрабандисти отримали карт-бланш.

За матеріалами: Інтерфакс-Україна

Читайте також –

Владислав Чечоткін, Rozetka: У 2012-му податківець бігав за моєю дружиною з пістолетом


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку