Роман Ємець, ТРЦ Dream Town: З орендарями нам доведеться приймати однаково болісні рішення

Роман Ємець, ТРЦ Dream Town: З орендарями нам доведеться приймати однаково болісні рішення

17.03.2020 08:00
  450
rau

Як торгово-розважальні центри готуються до закриття через пандемію вірусу COVID-19, які заходи вживають і як будуть домовлятися з орендарями

Цей матеріал доступний російською мовою

В рамках проекту «За рамками рітейлу» співзасновник Асоціації рітейлерів України Андрій Жук поговорив про ситуацію, що склалася в бізнесі в зв’язку з коронавірусом. Про те, що зараз відбувається з торговими центрами і кінотеатрами розповів Роман Ємець – генеральний директор ТРЦ Dream Town.

– Що очікує ТРЦ після рішення київської влади закрити кінотеатри та інші розважальні заклади, зокрема й в ТРЦ?

– У ТРЦ Dream Town ми ще за тиждень до оголошення карантину розмістили інформацію для відвідувачів про те, як треба себе вести, щоб уберегтися від вірусу. Які запобіжні заходи вживати і так далі. Після рішення влади посилили інформаційну кампанію аудіо і відеороликами в приміщеннях ТРЦ, на входах поставили санітайзер, щоб відвідувачі могли убезпечити себе.

Ще одна важливий запобіжний захід – система вентиляції. Якщо вона правильно налаштована, то всередині ТРЦ створюється надлишковий тиск, який все повітря зсередини виштовхує назовні через всі технічні отвори. Таким чином приміщення провітрюються значно краще і частіше, ніж, наприклад, салони громадського транспорту.

Крім того, забір повітря знаходиться на висоті приблизно 20 м, після чого повітря проходить фільтрацію, перш ніж потрапити в торгові зали.

– Як заборона позначиться на роботі ТРЦ?

– Ситуація не найкраща, зрозуміло. Кінотеатр закритий і в таких локаціях, куди не можна ходити, трафік нульовий. Для інших орендарів наслідки спрогнозувати більш складно. Напевно знизиться кількість імпульсивних покупок. Наприклад, біля закритих катка і картодрома є round-shops, де зазвичай відбувалися такого роду покупки. Тепер їх або не буде зовсім, або в відчутно менших кількостях.

– Чи означає це, що в ТРЦ вихідного дня (загальноміських) це буде проявлятися більш сильно?

– Зрозуміло. Великі ТРЦ вихідного дня, де приблизно половина тижневого трафіку забезпечувалася як раз виїздом городян за покупками в вихідні, втратять приблизно 20% на вихідних і ще стільки ж в будні дні, разом – можливий спад на 40%.

– Ви вже почали роботу з орендарями, щоб якось полегшити проходження цієї кризи?

– Звичайно, з кінотеатром та іншими орендарями нам доведеться приймати однаково болісні рішення. Що стосується тих орендарів, чиї торгові точки продовжують працювати, ми пропонуємо не поспішати і оцінити результати відвідуваності ТРЦ за результатами березня. Порівняємо з показниками річної давності, в тому числі березень до березня і динаміку за два місяці до цього. Таким чином, ми готові домовлятися, але треба чітко розуміти, про що конкретно.

Адже ситуація з боротьби з вірусом може розвиватися як в кращий, так і в гірший бік.

– Наскільки правильні, на ваш погляд, заходи, яких вживає влада?

– Важко сказати. Наприклад, в кінотеатр площею 500 кв. м продається на сеанс близько 50-60 квитків. Тобто, на кожного припадає приблизно по 10 кв. м. При цьому в маршрутці на 25 кв. м їде 30 осіб. Раз вже боротися з вірусом, то повсюдно. Наприклад, ми провели дезінфекцію всього ТРЦ, зайшли в кожне приміщення. Не знаю, чи робиться щось подібне на транспорті.

Повна версія відеоінтерв’ю:

Читайте також –

Режим антивірусу: як працюватиме ТРЦ Dream Town під час карантину

 

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку