Ролики тижня: Maudau, lifecell, Водний світ, Ukrsibbank, W8LESS & Veteranka

Ролики тижня: Maudau, lifecell, Водний світ, Ukrsibbank, W8LESS & Veteranka

Сьогодні
  232
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.

Maudau

Коли день розписаний по хвилинах — робочі мітинги, тренування, хатні справи, поливання квітів — легко забути про щось важливе. Але Жаба в рожевому знає, що Maudau завжди підстрахує. У новому рекламному ролику від маркетплейсу Maudau Жаба в рожевому показує, як тримати баланс між справами, не випадаючи з ритму. Потрібен пральний порошок? Печиво? Корм для улюбленця? Жодних проблем! Декілька кліків у Maudau — і все вже у вашому кошику. Замовлення оформлене, а ти повертаєшся до своїх справ, знаючи, що доставка вже в дорозі.

«Ми розуміємо, наскільки важливо не втрачати фокус на головному. Саме тому Maudau робить комплексні повсякденні покупки максимально швидкими, щоб наші гості могли витрачати свій час на важливі речі, а не на рутину»,— каже CMO Maudau Ольга Румянцева.

Дивись ролик за посиланням і переконайся, що покупки повсякденних штук можуть бути простими й без зайвих турбот.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Замов MAUDAU. Роби MAUDAU (@maudau.com.ua)

lifecell 

Мобільний оператор lifecell, який входить в групу компаній DVL, запустив рекламну кампанію, що розповідає про супервигоди в тарифі «Максі» – безліміт інтернету, контенту та розмов у мережі. 

В новому відеоролику — знайомі обличчя. Три подруги з попереднього різдвяного відео повернулися й продовжують пошук вигідних тарифів. 

Коли в однієї з героїнь під час стріму раптово зникає інтернет, сумнівів не лишається. Вони зупиняються біля магазину lifecell, щоб якомога швидше вирішити проблему. Рішенням стає тариф «Максі», до якого можна підключитися, зокрема, перейшовши зі збереженням номера. 

«У новій рекламній кампанії ми розповідаємо про «Максі» – наш новий тариф для тих, хто цінує свободу та безмежні можливості. Поточний ролик — не просто історія на підтримку кампанії про перенесення номера до мережі lifecell, а вже друга серія справжнього бренд-серіалу. Ми хочемо давати нашим користувачам більше, ніж просто зв’язок, а саме: спосіб життя без обмежень, де ви завжди поруч із важливими людьми та маєте доступ до улюбленого контенту. А для абонентів, які переносять свій номер до lifecell, ми пропонуємо спеціальну ціну – лише 190 гривень», — коментує керівниця департаменту маркетингових комунікацій та управління брендів lifecell Аві Щупак.

Водний світ

Бренд крабових паличок Водний світ випустив неочікувану рекламу — замість риби та морепродуктів ролик звертає увагу глядачів на яйця. Бренд стверджує, що знає, з чого починається день українців – з омлету з ікрою мойви, бутерброду з оселедцем та яйцем чи салату з мідіями і яйцями. “Яйця — початок всього, але життя вийшло з води!» — йдеться у відео.

Такий хід, який підкреслює, що продукція бренду Водний Світ реклами не потребує, “бо Водний Світ є Водний Світ” – початок всього.

Ukrsibbank

Ukrsibbank разом із креативною агенцією Leo Burnett створив нову серію роликів для кампанії «Україна — місце для планів». Серед них — історії людей, які попри будь-які виклики продовжують втілювати свої задуми.

Режисером, що перетворив життя на історії, став Антоніо Лукіч.

За сюжетом люди з різних куточків України розповідають про свої плани менеджерам Ukrsibbank, наче друзям. Кожна історія унікальна: хтось хоче встановити полив на полі, а хтось нарешті відкрити свій шоурум. Але їх об’єднує спільне прагнення планувати та втілювати задумане в Україні.

Бренд W8LESS та рух Veteranka 

Бренд W8LESS разом з рухом Veteranka створив благодійну весняну колекцію одягу, яка присвячена військовослужбовицям та ветеранкам. 

До Міжнародного дня боротьби за права жінок W8LESS разом з Veteranka хочуть привернути увагу українського суспільства до ще одного виклику в житті захисниць та захисників — повернення до цивільного життя. Для когось цей етап ще попереду, дехто повернувся вже після важкого поранення і адаптується до нових потреб свого тіла. Не всі рани, які наносить війна, є видимими. Важкий досвід на фронті ізолює, і ветерани часто відчувають себе чужими у цивільному житті. Жінки — не виняток, як і ветерани-чоловіки після фронту лишають на собі «броню», тепер — емоційну.

Благодійна колекція W8LESS представлена відеороликом, який розповідає історії ветеранок, що доєдналися до Сил Оборони України в різні періоди війни, про їхні емоції та внутрішні переживання під час повернення в тил.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от W8LESS (@w8lessukraine)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку