Ролики тижня: Київстар, Аптека Доброго Дня, Must have, Lullaby, Міністерство десертів
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Київстар
Київстар у новому рекламному ролики розповів про усі переваги, які абоненти отримають з новим тарифом Суперсильний безлім: “Для безлімітного спілкування, дружби, піклування, порад, залипання, розмов до ночі, відосиків з самого ранку, пошуку нових мемів, переписок, чатів, дзвінків старим друзям чи куму, мамі, тещі, свату, Вовчику СТО, Тьоті Ніні і всім-всім іншим, щоб спитати «як справи?», «шо ти?», «як здоровʼя?» і сказати «все буде добре», «скучив», «люблю тебе». Ну і безліміт на SMS”, – так компанія перераховує усі причини приєднатись до нового тарифу.
Аптека Доброго Дня
Компанія Аптека Доброго Дня підготувала зворушливий вітальний відеоролик до Дня матері. У зйомках взяли участь діти, які грали відвідувачів аптеки та фармацевтів. Перші шукали подарунки мамам, а другі допомагали їх обрати. Потім маленькі герої по черзі сказали компліменти найріднішим:
«Моя мама найгарніша у світі квіточка.
У моєї мами найкраща посмішка.
Моя мама смачно готує.
Я дуже люблю свою маму».
Всі, хто зробить репост відео, візьмуть участь у розіграші двох подарункових боксів від Аптека Доброго Дня. Всередині кожного переможці знайдуть доглядову косметику європейських брендів.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Must have
Модний бренд Must have зняв до Дня матері зворушливий ролик про те, що означає бути мамою: ” Бути мамою — це знати, що кожен момент має значення. Бути наочним прикладом любові та підтримки. Дарувати безмежну любов і турботу.
Будувати спогади, не втрачаючи часу. Цінувати маленькі радощі, які приносить ваша дитина. Бачити красу у найпростіших речах.Бути найкращим прикладом для своєї дитини. Підтримувати і вірити у дитячі мрії, бути джерелом надії і впевненості. Минуле стає миттю, але спогади назавжди залишаться у пам’яті. Матусі, любимо вас”, – з такими словами бренд звернувся до усіх матусь.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Lullaby
Зворушливий ролик про маму створив і молодий beauty бренд Lullaby. У відео донька звертається до мами зі словами вдячності за її любов і з підтримкою, адже бути мамою непросто – складно дозволити собі бути неідеальною мамою. Але, насправді, для кожної дитини важливо, щоб мама була поруч і дарувала свою любов.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Міністерство десертів
Міністерство десертів знову порадувало своїх підписників черговим гумористичним відео. Цього разу компанія створила відеозамальовку під назвою “Інтроверт”. Ролик починається з натхненної мотиваційної промови,яка адресована його дружині, про те, як перемагати і йти до своєї мети. Але потім виявляється, що усе це заради того, щоб жінка нарешті наважилась зустріти кур’єра, щоб забрати у нього замовлення.
Посмотреть эту публикацию в Instagram