Ролики тижня: Аврора, Sarmix, Prom.ua, Vodafone та інші

Ролики тижня: Аврора, Sarmix, Prom.ua, Vodafone та інші

Сьогодні
  157
Валерія Байда

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.

Prom.ua

Prom.ua запустив підписку «Для своїх», яка дозволяє платити один раз на місяць і отримувати безкоштовну доставку на будь-яку кількість замовлень. Щоб збільшити впізнаваність нового сервісу та заохотити людей спробувати підписку, Prom.ua звернувся до Taktika із запитом на рекламну кампанію. І разом зі Strumer Production було створено ролики, в яких показані звичні ситуації з повсякденного життя, де герої натискають кнопку підписки, органічно демонструючи продукт у динамічних візуальних сценах. Кампанія побудована на ідеї повторюваності, так само, як підписку «Для своїх» оформлюють, щоб знову і знову вигідно замовляти на Prom.ua

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от taktika 🇺🇦 (@taktika.agency)

Аврора

Мережа мультимаркетів Аврора розширює свій інноваційний проєкт «зіркової озвучки» кас, залучивши до нього відомого артиста Віталія Козловського. Відтепер процес оплати покупок супроводжується голосом виконавця та фрагментами пісні «Пінаколада», яка вже набула статусу саундтреку цього літа. Та й сам Віталій Козловський стоїть в черзі до самокаси.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Аврора Мультимаркет (@avrora.multimarket)

Також за допомогою жартівливого ролика, мережа мультимаркетів показала, що нашумілий FacePay від ПриватБанк працює у більшості мультимаркетів Аврора. Тобто, можна розрахуватися за покупки без телефону та картки. 

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Аврора Мультимаркет (@avrora.multimarket)

Sarmix

Afina Group, яка вже понад 20 років працює на ринку FMCG, розвиває повний цикл – від логістики та дистрибуції до бренд-менеджменту. А цим літом виводить на ринок новий бренд побутової хімії – Sarmix, створений як all-in-one рішення для дому: у лінійці продукти для прання, миття посуду та прибирання. Всі категорії виготовляються виключно в Україні.

І з середини липня стартувала рекламна кампанія бренду на YouTube. Вже вийшла ціла серія роликів під назвою «Sarmix – бренд, що веде до порядку».

«Україна без сміття»

Щоб привернути увагу до важливості сортування сміття, «Україна без сміття» звернулася до Bickerstaff.734. Тож, взяли старі фільми, переробили їх на соціальні ролики та таким чином розповіли про мережу сортувальних капсул Go To Recycling. Уже з’явилася серія роликів, які озвучили українські коміки: Вася Байдак, Женя Янович, Настя Зухвала та інші.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от 🇺🇦УБС. Україна без сміття.СОРТУВАННЯ І ПЕРЕРОБКА В УКРАЇНІ (@nowasteukraine)

Vodafone

У новому ролику Vodafone показав, що ховається за цифрами номера і чому їх точно не варто змінювати. «Звичайно, жоден номер краще не змінювати – особливо, коли є послуга перенесення номера до Vodafone. Це ж про все особливе: зв’язок із тими, хто далеко, теплі розмови з близькими аж до ночі та навіть передбачення на день», – йдеться в описі ролику на YouTube.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Король американських молів: як Девід Саймон побудував імперію торговельних центрів вартістю $52 млрд

Король американських молів: як Девід Саймон побудував імперію торговельних центрів вартістю $52 млрд

Американський підприємець Девід Саймон, який побудував найбільшу імперію молів у США, проходить курс лікування від...
time icon  
  331
Усі новини ринку