Ролики тижня: Eva.ua, Love you, М’ясомаркет, Uklon, lifecell
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Eva.ua
На початку травня стартувала нова рекламна кампанія інтернет-магазина eva.ua зі слоганом «Все для кожної краси». Комунікація приурочена до запуску нового тематичного розділу Eva Beauty, де зібрані тисячі товарів для догляду за обличчям, волоссям і тілом, парфуми та декоративна косметика.
Ще з кінця 2022 року Eva почала будувати нове позиціонування, перетворюючись із найкращої подруги на експертку з краси. Представила нові формати магазинів «Жіноча енергія» та Eva Beauty, оновлений інтернет-магазин eva.ua з розширеним асортиментом та відповідними тематичними просторами. Проте зміна уявлень аудиторії відбувається не так стрімко, як трансформація самого ритейлера.
«Ми прагнемо донести, що на eva.ua доступний не лише базовий асортимент для побуту і догляду за собою, а й такі товари, яких клієнт, можливо, не чекає від Eva: професійні засоби, преміальна косметика та б’юті-гаджети», – каже керівник маркетингу інтернет-магазину eva.ua Руслан Сазонов.
Знайти та втілити креативне рішення для цього завдання ритейлеру допомогла команда агенції Drama Queen, яка створила ефектний ролик для простору краси Eva Beauty.
Ролик переносить глядачів у захопливий світ краси, де кожна жіноча риса та частина тіла перебуває в центрі уваги. Це – візуальна поезія, яка оспівує жіночу вроду у всіх її проявах.
Галерею, якою прогулюються героїні ролика, розмістили в павільйоні ВДНГ. Кампейн зняла українська режисерка Наталя Іванова, відома своїми роботами для Zhilyova, Puma, BetterMe, The Hardkiss тощо. Атмосферний трек створив український електронний музикант Дмитро Авксентьєв (Koloah).
Love you
Надихнувшись виступом української команди на Євробаченні 2024, бренд ювелірних подарунків Love you запропонував світовим зіркам виконати свій фірмовий трек з допомогою AI.
«Скажи Love you» українською заспівали Ріанна, Тейлор Свіфт, Біллі Айліш та The Weeknd. Для кожної зірки бренд ювелірних подарунків індивідуально підібрав прикраси, які найкраще підкреслюють її стиль.
М’ясомаркет
Мережа магазинів М’ясомаркет запустила рекламну кампанію, в якій точно знає, що подобається кожному. Розробкою рекламної кампанії займалась креативна агенція I am idea.
Головна задача була розробити бренд-стратегію компанії та показати різномаїття асортименту мережі від свіжого м’яса до готової кулінарії. «Наші люди хочуть, щоб їх обслуговували, як своїх. Тобто, до тебе відносяться, як до любчика, якого знають ще зі школи, пам’ятають, що ти брав вчора, але це все приємніша атмосфера, ніж у великому супермаркеті або на ринку», — розповідає креативна копірайтерка I am idea Валерія Гаврилюк. Зі стратегії виникла комунікація, яка підходить і для тих, хто любить готові страви й для поціновувачів свіжого м’яса — «М’ясомаркет – тобі як завжди?»
У рамках кампанії команда випустила серію роликів та віжуалів. У центрі сюжету роликів — м’ясні сомельє та споживачі. М’ясні сомельє – це винахід самого бренду, який фокусується не тільки на якісному продукті, але і на сервісі. Основна задача м’ясних сомельє – пояснити людині рецепт, заохотити до експериментів та бути провідником на кулінарному шляху.
Uklon
Компанія Uklon з гумором прорекламувала 70% знижки на три перші поїздки при оплаті картою Mastercard. У роликах герої скептично оцінюють такий “маркетинговий хід” компанії. Але потім, все ж, вирішують скористатись акційною пропозицією, адже “коли воно вигідно — воно вигідно”.
lifecell
6 травня lifecell презентував своє відео на гігантському екрані в центрі Нью-Йорка. 15-секундний ролик від українського мобільного оператора з’явився на LED-панелі розміром понад 1600 кв. м на площі Times Square. Передати вітання світові від України та подякувати американцям за підтримку команда оператора змогла завдяки застосунку TSX. Це найбільш велелюдне місце у Західній півкулі — у середньому Таймс Сквер щодня відвідують від 300 до 500 тисяч американців та туристів з усього світу.
«Цим відео ми хотіли ще раз нагадати світові про Україну, її заворожливу красу та неймовірних людей. А ще хотіли подякувати всім, хто підтримує українців. Ми відчуваємо це щодня і цінуємо. Технології стирають кордони та дають доступ до будь-якої аудиторії, тож ми не могли пройти повз такої можливості — звернутися до людей за океаном», — зазначила керівниця департаменту маркетингових комунікацій lifecell Аві Щупак.
Українські бренди вже використовували технологічне рішення TSX, щоб показати себе на Таймс-Сквер. Але вперше до американського народу таким нетрадиційним методом звернувся український мобільний оператор.