Епіцентр проведе Black Friday за допомогою ШІ-сервісів
Цьогоріч Епіцентр тестує цілу низку діджитал-інструментів з АІ-технологіями, що спрямовані на гіперперсоналізацію...
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Фонд компетентної допомоги армії «Повернись живим» спільно з АЗК ОККО розпочали збір «ОКО ЗА ОКО 3», метою якого є акумулювання 500 млн грн для Десантно-штурмових військ.
У рамках «ОКО ЗА ОКО 3» підрозділи ДШВ отримають 10 бойових Пульстронів — комплексів розвідки та знищення вартістю 50 мільйонів гривень за один. У Пульстрон, зокрема, увійдуть ударні та розвідувальні дрони, транспорт, зв’язок і все необхідне для управління.
Для просування проєкту було створено відео, де розповідається про мету зюору та на що саме підуть зібрані кошти: