Ролики тижня: ОККО, Алло, Ощадбанк, Moyo та Нова пошта
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
АЗК ОККО
Фонд компетентної допомоги армії «Повернись живим» спільно з АЗК ОККО розпочали збір «ОКО ЗА ОКО 3», метою якого є акумулювання 500 млн грн для Десантно-штурмових військ.
У рамках «ОКО ЗА ОКО 3» підрозділи ДШВ отримають 10 бойових Пульстронів — комплексів розвідки та знищення вартістю 50 мільйонів гривень за один. У Пульстрон, зокрема, увійдуть ударні та розвідувальні дрони, транспорт, зв’язок і все необхідне для управління.
Для просування проєкту було створено відео, де розповідається про мету зюору та на що саме підуть зібрані кошти:
«Ми давно вже обрали для себе ключовим напрямком допомоги — підсилення ЗСУ. Як відповідальний бізнес від початку повномасштабного вторгнення наша компанія вже спрямувала на допомогу війську та відновлення країни понад 1,3 млрд грн. Зокрема, в межах першого етапу ОКО за ОКО ми забезпечили артбригади та розвідбати 25 розвідкомплексами «ШАРК», в межах другого — акумулювали 400 млн грн на зброю для ТрО. Тепер перед нами ще амбітніша мета — півмільярда гривень на комплекси виявлення та знищення для десяти підрозділів ДШВ. Тому ми знову запускаємо Pulls помсти», — коментує віцепрезидент з маркетингу ОККО Василь Дмитрів.
Підтримати проєкт «ОКО ЗА ОКО 3» можна заправляючись на всіх АЗК ОККО брендовим пальним: 1 гривня з кожного літра Pulls 95 або Pulls Diesel автоматично «летить» на комплекси розвідки та знищення для ДШВ.
Алло
Національний маркетплейс Алло розпочав масштабну підготовку до Дня всіх закоханих та пропонує інноваційні подарунки зі знижками до 69%. Цього року маркетинг Алло створив креативну кампанію «ЗакохАЛЛО? Накицяй знижку» з милим кошенятком, згенерованим штучним інтелектом.
При розробці основного іміджу нової промо кампанії команда Алло використала для генерації основних елементів програму штучного інтелекту Midjourney. Фрагменти відео створено за допомогою Gen-2 від Runway. Креатори наразі тестують цей інструмент і використали його для роботи над відео вперше.
«День Святого Валентина – нагода дарувати подарунки коханим, а також можливість порадувати бажаними покупками та себе. Він залишається важливим для клієнтів Алло. Ми підготували не лише значні знижки на безліч бажаних товарів, а ще і яскраву кампанію, яку вже запустили по всіх digital-каналах. Ми продовжуємо експериментувати з інструментами ШІ і цього разу говоримо про кохання від імені кошеняти, закоханого у гаджет», – зазначає директор із маркетингу Алло Артур Матковський.
MOYO
Мережа техніки та електроніки MOYO також радить своїм клієнтам підготуватись до Дня закоханих, завчасно купивши подарунки своїм коханим.
У жартівливих роликах ритейлер показав як вчасно зрозуміти натяки щодо подарунку, який партнер мріє отримати до свят усіх закоханих. “Перед Днем закоханих уважніше дослухайтеся до другої половинки, аби не проґавити натяк і подарувати те, що потрібно”, – радять в MOYO.
Ощадбанк
Ощадбанк запустив глобальну кампанію, присвячену безбар’єрності. “У 2015 році Ощад почав будувати найбільший інклюзивний банк в Східній Європі. У 2023 ми оновили нашу стратегію та стартували з новою програмою. «Моя безбарʼєрність» — це про свободу людини бути такою, яка вона є”, – розповідають в компанії.
Кампанія «Моя безбар’єрність» — це про максимальну відкритість та доступність для людей з інвалідністю. Це також про безумовну підтримку, прийняття, розуміння, тактовність та зручність.
У ролику до цієї кампанії розповідається, що Ощадбанк будує доступність для кожної людини:
Нова пошта
22 лютого у Києві Нова пошта відзначить подякою «Варті» 31 номінанта — благодійні фонди, громадські організації та волонтерів, які найбільше допомагають Україні під час війни. Українці можуть самостійно подати на відзначення номінантів у кількох категоріях до 15 лютого включно. Частина організацій та фондів буде відзначена за обсягами відправлень та іншими показниками в рамках Гуманітарної Нової пошти.
Щоб підкреслити внесок українських волонтерів і благодійників та подякувати їм, у 2022 році Нова пошта започаткувала щорічну відзнаку. Цього року подія відбудеться вдруге, під назвою «Варті». Кожен охочий може номінувати на відзнаку тих, хто, на думку українців, найбільше допомагає Україні під час війни. Зробити це можна до 15 лютого включно за посиланням.
«За десять років роботи Гуманітарної Нової пошти спільнота незламних — українські фонди, волонтери та громадські організації — відправили через нас майже 4000 фур по 20 тонн гуманітарних вантажів для 15 мільйонів українців. Українські волонтери — це люди потужної дії, які нон-стоп за будь-яких умов закривають запити військових та цивільних про допомогу. Відзнакою «Варті» ми дякуємо їм за силу та стійкість, а також за щоденну титанічну працю. Бо вони того справді варті!» — говорить співзасновниця Нової пошти Інна Поперешнюк.
22 лютого на церемонії відзначать 12 волонтерів та фондів чи організацій, які українці номінують найбільшу кількість разів у шістьох категоріях: «Креативні комунікації», «Технологічність та диджитальність», «Лідер(-ка) фонду / організації», «Порятунок та евакуація», «Наймолодший(-ша) волонтер(-ка)», «Найстарший(-ша) волонтер(-ка)». Також будуть відзначені 19 організацій та фондів, обраних за кількістю відправлень із бази даних Гуманітарної Нової пошти.