Ролики тижня: Maudau, Cher’17 та Intertop, Duna, Honey та Ярослава Магучіх, Lacmi
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
Maudau
Український онлайн-маркет повсякденних штук Maudau продовжує розвивати свою креативну платформу з новим рекламним роликом, який вже доступний для перегляду. Ролик відображає філософію бренду “Купуй Maudau — роби Maudau”, підкреслюючи, як маркет допомагає заощадити час на щоденних покупках і присвятити його речам, які приносять справжнє задоволення.
Кампанія побудована на ідеї “ефекту Maudau” — це коли покупки можна робити зручно, вигідно, швидко та в одному місці. Вивільнений час можна присвятити власному релаксу: обійняти кота, насолодитися природою або просто відпочити за улюбленим хобі. Суть нової кампанії — перетворити рутинні покупки на можливість робити те, що дійсно приносить радість.
Рекламний ролик створено у співпраці з агенцією Superfuture, що спеціалізується на розробці нестандартних рекламних рішень, та студією відеоконтенту And action. Відео яскраво ілюструє, як платформа Maudau допомагає мінімізувати рутинні справи та додає приємні емоції у щоденне життя своїх клієнтів.
“Ми прагнемо допомогти людям вивільнити час для речей, що приносять радість. Наше гасло «Замов Maudau — роби Maudau» відображає цю ідею: замовляючи все необхідне онлайн, ви отримуєте можливість насолоджуватися справжніми радощами життя,” — коментує бренд-стратег Maudau Юрій Шмиг.
Рекламна кампанія наголошує на головній місії — максимально спростити процес повсякденних покупок. Це дозволяє клієнтам зекономити час та уникнути зайвої метушні, отримуючи всі необхідні товари зручно, вигідно та швидко.
Cher’17 та Intertop
Українські бренди Cher’17 та Intertop представили власну версію культового фільму «Диявол носить Prada» на честь випуску спільної осінньої колекції. Бренди випустили шість епізодів, де блогерки Даша Квіткова і Таня Парфільєва, модель та співачка Даша Астаф’єва, а також український актор Олексій Вертинський відтворили образи головних героїв легендарної кінострічки.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Усі епізоди можна подивитись на сторінках брендів у Instagram.
Duna
Український бренд панчішно-шкарпеткових виробів Duna презентував нове позиціювання під гаслом «Дбайливі до речі». А агентство Morozov розробило для бренду нову комунікаційну відеокампанію, що складається з трьох роликів, в кожному з яких розповідається про новий продукт Duna.
У відео зроблено ставку на прості маленькі радощі – моменти звичайного щастя, про які глядач мріє чи з приємністю згадує. А щоб охопити максимально широку аудиторію, тематично спрямували ролики на різні її сегменти: рекламу білизни — щасливий момент молодих батьків; реклама піжам — радощі сім’ї з дітьми шкільного віку; реклама футболок — веселі миті безтурботної молоді.
Структура відеороликів спільна та містить дві лінії. Сюжетна веде глядача від цікавої деталі до емоційного піка і замилування, а конверсійна частина — від впізнаваних шкарпеток Duna до нової продукції.
Творчим підсиленням проєкту стала колаборація з поетесою Дар’єю Лісіч. Меседжі бренду склались в образну палітру, а обсяг тексту ідеально заповнив часові рамки відеороликів та лишив простір для роздумів глядача.
Honey та Ярослава Магучіх
Олімпійська чемпіонка зі стрибків у висоту Ярослава Магучіх знялася у рекламному ролику для мережі кав’ярень Honey Cafe, присвяченому відкриттю нового кафе на новій локації.
У відео українська легкоатлетка з’явилася з макіяжем і зачіскою, які нагадують її образ на Олімпійських іграх. Легкоатлетка біжить, долаючи перешкоди, щоб потрапити на відкриття кафе, а у фінальних кадрах вона вже смакує десертом у закладі.
«Мріємо, щоб якомога більше людей відкрили в собі цікавість до життя через смаки, сміливість до всього нового — до того, що може збільшити, трансформувати, відкрити можливості й ресурси», – йдеться у дописі закладу.
Новий Honey відкрився 16 жовтня у Києві на Жилянській, 25.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Lacmi
Вперше за три роки бренд шоколаду Lacmi виходить з новим креативом у шести країнах Європи. Попередня комунікація будувала знання і спонукала спробувати новинку, тепер задача ще більш амбітна — стати улюбленим шоколадом, який купують регулярно і суттєво потіснити лідера ринку. Над виконанням цього завдання працювало агенція Shots.
“Перший виклик, з яким ми зіткнулись ще на етапі опитувань — це культурні відмінності різних країн. У когось моветоном вважається їсти шоколад в публічних місцях. Для когось шоколад — це про релакс, коли повертаєшся з роботи додому. Десь його зберігають в холодильнику, а десь – у тумбочці. І всі ці особливості впливали на те, що ми можемо або не можемо показувати. Бо важливо, щоб всі шоколюби впізнали себе в рекламі. Тож ми зрозуміли, що шоколад — це про емоцію. І важливо не стільки те, як ти його їсиш, а що при цьому відчуваєш. Задоволення спільне для всіх. І Lacmi спейс став його метафорою. Світ насолоди, в який переноситься кожен після Lacmi кусь”, – креативний директор Shots Стас Качановський.
В ролику створено цілий шоколадний світ, куди глядач потрапляє вже з першої секунди перегляду відео. Тут є шоколадні водоспади, річки, левітуючі шматочки та навіть шоколадні пташки. Реалізацією проєкту займався продакшн Electric Ship Films разом зі студією комп’ютерної графіки М1Х.