Робота з персоналом в умовах турбулентності: досвід McDonald’s в Україні

Робота з персоналом в умовах турбулентності: досвід McDonald’s в Україні

25.05.2020 08:00
  442
rau

Директор з персоналу McDonald’s Наталія Тіморіна в Україні про формування нових підходів в роботі, оцінки якості та розвитку здібностей і компетенцій співробітників, створення нових можливостей для прояву талантів.

Цей текст доступний російською мовою

У своїй колонці на порталі Delo.ua Наталія Тіморіна, директор по персоналу McDonald’s в Україні розповіла про основні методи підбору й утримання кадрів, в тому числі в кризовий період пандемії. З майже 10 000 співробітників компанії всього 100 – працівники офісу, а основна частина задіяна в щоденному спілкуванні з клієнтами в 92-х ресторанах по всій Україні. RAU публікує основні тези цієї розповіді.

Про розвиток талантів

Протягом останнього року компанія сфокусувалася на розвитку талантів, залучення та утримання людей, які можуть швидше адаптуватися до сучасної динаміки роботи і, відповідно, постійно розвиватися. Для цього створили цілісну систему оцінки й розвитку здібностей, компетенцій співробітників на існуючих посадах, а також створення нових можливостей для прояву талантів поза межами традиційного організаційного дизайну.

В результаті було переформатовано процес відбору на посади директорів ресторанів. Тепер кількість років роботи на певній позиції не є основним критерієм. Важливі люди, які демонструють допитливість, чудові навички встановлення взаємовідносин, мислять гнучко і націлені на розвиток талантів інших співробітників.

Завдяки цьому отримали більше заявок на вакансію директора ресторану від внутрішніх кандидатів. Також використовуємо центри оцінки для визначення зон розвитку або напрямків, за якими кандидату потрібна підтримка після призначення на позицію.

Окремо створили кілька SCRUM-команд, в яких співробітники, незалежно від своїх щоденних обов’язків, займаються розробкою нових концепцій по кількох стратегічних напрямах розвитку бізнесу та ефективності роботи.

В основі всіх змін в компанії лежить проактивний підхід. Тобто відстеження тенденцій і модернізація функцій персоналу під майбутні виклики.

Про роботу під час кризи

Якщо раніше віддалена робота розглядалася лише як можливий варіант для певних працівників, то тепер компанія буде вдосконалювати організацію такої роботи і після завершення карантинних заходів. Включаючи як технічні рішення, так і підходи в управлінні.

Ці зусилля були спрямовані на:

  • Захист. Крім посилення і без того строгих процедур дезінфекції в закладах, спеціальна команда шукає місця і процеси, де необхідно або доцільно надати засоби захисту. Наприклад, на додаток до цілого ряду заходів дезінфекції поставили захисні екрани на MacDrive.
  • Адаптацію. За десять днів придумали рішення, що дозволяє адаптувати документообіг до віддаленої роботи офісного персоналу. Незважаючи на карантин, провели поновлення технологічних платформ роботи всіх ресторанів в Україні, хоча ще кілька місяців тому це здавалося фантастикою. Співробітникам ресторанів запропонували тимчасово перейти на роботу в найближчий до дому ресторан.
  • Комунікацію. З першого дня карантину йде постійна комунікація з колегами по різним каналам: гаряча лінія, чат-бот в вайбері, регулярна розсилка листів і особисте спілкування. Кожні три тижні проходить онлайн таунхолл (від англійського TownHall, загальні міські збори, – прим. ред.) для офісу та директорів ресторанів. Цю ж платформу адаптували для зустрічей директорів ресторанів з співробітниками.
  • Навчання. Відділ навчання розробив тренінг з управління командою і організації роботи у віддаленому режимі. Провів онлайн-навчання 800 керівників з питань гігієни і безпеки продукції. А також адаптував для інтерактивного онлайн-навчання зовсім недавно оновлений курс з розвитку лідерських навичок.
  • Підтримку. MacDrive і доставка, які продовжили роботу під час карантину, не давали 100% завантаження ресторанам, тому потреба в персоналі скоротилася. Разом з операційним відділом було розроблено графік, який дозволив зберегти зайнятість максимальній кількості людей. Хто хотів залишатися вдома, міг взяти щорічну відпустку, піти в неоплачувану відпустку або отримати компенсацію за простій.

Такий підхід дозволив зберегти команду і швидко відреагувати на послаблення карантинних заходів: оперативно була налагоджена робота на винос і відкриті літні майданчики в 78-ми ресторанах. Запросивши команду, яка до цього перебувала в простої.

Джерело: Delo.ua

Читайте також –

HR-директор McDonald’s Ukraine: Як працює з талантами легендарна мережа fast-service


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку