
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Директор з персоналу McDonald’s Наталія Тіморіна в Україні про формування нових підходів в роботі, оцінки якості та розвитку здібностей і компетенцій співробітників, створення нових можливостей для прояву талантів.
Цей текст доступний російською мовою
У своїй колонці на порталі Delo.ua Наталія Тіморіна, директор по персоналу McDonald’s в Україні розповіла про основні методи підбору й утримання кадрів, в тому числі в кризовий період пандемії. З майже 10 000 співробітників компанії всього 100 – працівники офісу, а основна частина задіяна в щоденному спілкуванні з клієнтами в 92-х ресторанах по всій Україні. RAU публікує основні тези цієї розповіді.
Протягом останнього року компанія сфокусувалася на розвитку талантів, залучення та утримання людей, які можуть швидше адаптуватися до сучасної динаміки роботи і, відповідно, постійно розвиватися. Для цього створили цілісну систему оцінки й розвитку здібностей, компетенцій співробітників на існуючих посадах, а також створення нових можливостей для прояву талантів поза межами традиційного організаційного дизайну.
В результаті було переформатовано процес відбору на посади директорів ресторанів. Тепер кількість років роботи на певній позиції не є основним критерієм. Важливі люди, які демонструють допитливість, чудові навички встановлення взаємовідносин, мислять гнучко і націлені на розвиток талантів інших співробітників.
Завдяки цьому отримали більше заявок на вакансію директора ресторану від внутрішніх кандидатів. Також використовуємо центри оцінки для визначення зон розвитку або напрямків, за якими кандидату потрібна підтримка після призначення на позицію.
Окремо створили кілька SCRUM-команд, в яких співробітники, незалежно від своїх щоденних обов’язків, займаються розробкою нових концепцій по кількох стратегічних напрямах розвитку бізнесу та ефективності роботи.
В основі всіх змін в компанії лежить проактивний підхід. Тобто відстеження тенденцій і модернізація функцій персоналу під майбутні виклики.
Якщо раніше віддалена робота розглядалася лише як можливий варіант для певних працівників, то тепер компанія буде вдосконалювати організацію такої роботи і після завершення карантинних заходів. Включаючи як технічні рішення, так і підходи в управлінні.
Ці зусилля були спрямовані на:
Такий підхід дозволив зберегти команду і швидко відреагувати на послаблення карантинних заходів: оперативно була налагоджена робота на винос і відкриті літні майданчики в 78-ми ресторанах. Запросивши команду, яка до цього перебувала в простої.
Джерело: Delo.ua
Читайте також –
HR-директор McDonald’s Ukraine: Як працює з талантами легендарна мережа fast-service