Рітейл у телевізорі: як роздрібні мережі рекламувалися на ТБ в II кварталі цього року

Рітейл у телевізорі: як роздрібні мережі рекламувалися на ТБ в II кварталі цього року

22.07.2019 04:00
  166
rau

Продовжуючи рубрику про активність рітейлерів на ТБ, Євген Левченко, директор медіа-агенції Sigma, підготував огляд другого кварталу 2019 року.

Цей матеріал також доступний російською мовою

В цілому активність рітейлерів на ТБ продовжує бути нижче минулого року. Практично кожен тиждень 2019-го програвав аналогічному тижню попереднього року. Виняток становлять кілька передсвяткових тижнів, що говорить про те, що рітейлери в 2019 році набагато більше сконцентрувалися на періодах підвищеної купівельної активності. У другому кварталі такими періодами були Великдень і травневі свята, Трійця та День Конституції.

Досить логічно, що в Великодній період тон задавали продуктові рітейлери, вони ж потім були активні протягом червневих святкових днів, травневі свята стали періодом боротьби за дачників серед будівельних супермаркетів, а в червні ми так само спостерігаємо активізацію магазинів електроніки, що не були активні практично весь II квартал.

Серед тих, хто був активний у квітні, варто виділити дворазове у порівнянні з минулим роком посилення Фори, поява в ефірі Novus. Але не були присутні на ТБ традиційно сильні кампанії Сільпо. У категорії будівельного рітейлу кампанії Епіцентру і Leroy Merlin були значно активнішими, ніж в попередні роки.

У червні з продуктового рітейлу в ефір вийшли АТБ з пропозицією товарів з Європи і ЕКО маркет, а активізація електронного рітейлу пов’язана з поверненням в ефір Фокстрот з кампанією «Обновляйся».

Якщо повернутися до першого півріччя 2019 року і порівняти його в цілому з аналогічним періодом 2018 року, то можемо побачити такі тренди:

  • електронна комерція підсилює своє лідерство, зростання в цьому році практично дворазове як в куплених рейтингах (+97%) так і в кількості гравців в категорії;
  • традиційний роздріб знизив бюджети, і лідером за темпами зниження є магазини електроніки.

Загальне зниження рекламної активності може бути пов’язано з «просіданням» звичної динаміки зростання роздрібного товарообігу. Так за даними Міністерства фінансів в перші місяці 2019 року зростання було +12-14% до аналогічного періоду минулого року, хоча раніше приріст був +25%. Причинами можуть бути і політична нестабільність, вибори, і пільгове розмитнення авто на єврономерах, на яке населення витратило 13 млрд грн, яких не вистачило в товарообігу для продовження динаміки в +25%. У будь-якому випадку, після всіх цих подій в травні роздрібний товарообіг значно виріс (+30% в порівнянні з травнем-2018), що обіцяє відновлення активної боротьби рітейлерів за своїх покупців.

Читайте також –

Двигун торгівлі: хто і як з рітейлерів рекламувався на ТБ в I кварталі 2019-го


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку