
Ідеальний баланс: історія компанії New Balance


Продовжуючи рубрику про активність рітейлерів на ТБ, Євген Левченко, директор медіа-агенції Sigma, підготував огляд другого кварталу 2019 року.
В цілому активність рітейлерів на ТБ продовжує бути нижче минулого року. Практично кожен тиждень 2019-го програвав аналогічному тижню попереднього року. Виняток становлять кілька передсвяткових тижнів, що говорить про те, що рітейлери в 2019 році набагато більше сконцентрувалися на періодах підвищеної купівельної активності. У другому кварталі такими періодами були Великдень і травневі свята, Трійця та День Конституції.
Досить логічно, що в Великодній період тон задавали продуктові рітейлери, вони ж потім були активні протягом червневих святкових днів, травневі свята стали періодом боротьби за дачників серед будівельних супермаркетів, а в червні ми так само спостерігаємо активізацію магазинів електроніки, що не були активні практично весь II квартал.
Серед тих, хто був активний у квітні, варто виділити дворазове у порівнянні з минулим роком посилення Фори, поява в ефірі Novus. Але не були присутні на ТБ традиційно сильні кампанії Сільпо. У категорії будівельного рітейлу кампанії Епіцентру і Leroy Merlin були значно активнішими, ніж в попередні роки.
У червні з продуктового рітейлу в ефір вийшли АТБ з пропозицією товарів з Європи і ЕКО маркет, а активізація електронного рітейлу пов’язана з поверненням в ефір Фокстрот з кампанією «Обновляйся».
Якщо повернутися до першого півріччя 2019 року і порівняти його в цілому з аналогічним періодом 2018 року, то можемо побачити такі тренди:
Загальне зниження рекламної активності може бути пов’язано з «просіданням» звичної динаміки зростання роздрібного товарообігу. Так за даними Міністерства фінансів в перші місяці 2019 року зростання було +12-14% до аналогічного періоду минулого року, хоча раніше приріст був +25%. Причинами можуть бути і політична нестабільність, вибори, і пільгове розмитнення авто на єврономерах, на яке населення витратило 13 млрд грн, яких не вистачило в товарообігу для продовження динаміки в +25%. У будь-якому випадку, після всіх цих подій в травні роздрібний товарообіг значно виріс (+30% в порівнянні з травнем-2018), що обіцяє відновлення активної боротьби рітейлерів за своїх покупців.
Читайте також –
Двигун торгівлі: хто і як з рітейлерів рекламувався на ТБ в I кварталі 2019-го