Retail&Development Business Summit 2018: як це було (фоторепортаж)

Retail&Development Business Summit 2018: як це було (фоторепортаж)

08.12.2018 08:00
  1378
Микола Маранчак

6 грудня в КВЦ Парковий пройшов VI-й щорічний Retail & Development Business Summit. Що обговорювали, про що говорили і до чого прийшли на заході.

Read in English

Цього року головною темою RDBS — найбільшої підсумкової події року українського ринку роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості — стала «жінки в рітейлі». На заході виступило 28 спікерів, що представляють різні напрямки сфери торгівлі, девелопменту і сегмента b2b. Всі вони – визнані експерти, не з чуток знайомі з усіма нюансами українського рітейлу: Commercial and Marketing Director CEETRUS France Лоран Бонне, генеральний директор ТРЦ і БЦ RETROVILLE Рената Якубченіене, засновник і CEO RedHead Family Corporation Владислав Бурда, автор і засновник Всі.Свої Анна Луковкина, співвласник і креативний директор Banda Павло Вржещ, голова правління ГК Алло Дмитро Деревицький, засновник Ювелірного Дому ZARINA Наталія Колодницкая (Нетовкіна), комерційний директор Budhouse group Максим Гаврюшин і багато інших.

Титульним партнером заходу виступила мережа студій одягу VOVK – №1 серед молодих українських брендів одягу за темпами зростання і довіри клієнтів. Генеральним партнером заходу стала українська IT-компанія SMART business — визнаний лідер українського ринку консалтингових послуг з надання інноваційних рішень для ефективного управління бізнесом.

На Retail & Development Business Summit зібралися перші особи ключових гравців сфер роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості, представники інвесторів та фінансових організацій, консультанти і виробники, а також гості з ближнього і далекого зарубіжжя – співробітники таких компаній, як H&M, Епіцентр К, Мегаспорт, АТБ, LPP, СЮФ, Мясторія, Фуршет, Таврія В, Золотой Век, SOVA, VOVK, Yves Rocher Україна, Міккі, ЦУМ, ТЦ Globus, ТРЦ Dream Town, ТРЦ Аладдін, ТРЦ King Cross Leopolis, ТРЦ FontanSKY, Arricano Real Estate, ТОВ «Мульті Юкрейн», UTG, ТРЦ Екватор і інших.

Усі бажаючі фотографувалися біля бренд-волу з логотипом заходу, а також партнерів і спонсорів Retail&Development Business Summit 2018.

Всього програма включала в себе шість тематичних блоків. Перша сесія була присвячена безпосередньо жінкам в рітейлі. Спікери обговорили історії успіху і роль бізнес-леді у формуванні образу сучасного вітчизняного роздробу. У панельній дискусії взяли участь співвласниця VOVK Тетяна Семенченко, власниця мережі зоомаркетів MasterZOO Поліна Кошарна, автор і засновник Всі.Свої Анна Луковкина і керуючий партнер MIRA top recruting Мирослава Трандаш.

Сесія №2 RDBS-2018 цілком була присвячена тенденціям розвитку торговельної нерухомості. Модератором виступила комерційний директор CEETRUS Ukraine Анна Корягіна. З її подачі спікери обговорили нові концепти і унікальні формати українських ТРЦ, максимально ефективні рішення для підвищення рентабельності проекту, вплив e-commerce платформ на майбутнє наповнення проектів, а також ідеальний формат ТРЦ майбутнього.

Своєю експертною думкою поділилися генеральний директор ТРЦ і БЦ RETROVILLE Рената Якубченіене, керуючий партнер Retail & Development Advisor Олександр Фіалка, керівник відділу торговельних площ JLL Катерина Весна, комерційний директор підрозділу Property Management інвесткомпанії Dragon Capital Наталія Кравець. Дискусію підтримали ще три спікери, які також виступили з окремими презентаціями. Commercial and Marketing Director CEETRUS France Лоран Бонне поділився з аудиторією і колегами баченням, якими будуть торгові центри і рітейл майбутнього, беручи до уваги зміни способів споживання. Комерційний директор Budhouse group Максим Гаврюшин виступив з презентацією “Хто купує в українських ТЦ і як?”Ще одним спікером став засновників і засновник групи компаній “Олександр” Володимир Кальцев, який представив концепт запорізького ТРЦ Alexander Plazа.

Після нетривалої кави-брейк, новий склад спікерів обговорили інновації та тренди E-commerce та Digital. З презентацією “Ринок e-commerce під мікроскопом” слово взяв CIO Ukrainian Retail Association Андрій Перевезій. Відразу після нього PR директор Kasta Наталія Логвін розповіла про “агентів змін” у фомуванні шопінгу майбутнього в Україні.

Ще одним спікером третьої сесії став Павло Вржещ, співвласник і креативний директор Banda agency. Він розповів про те, як креатив створює цінність бренду на прикладі співпраці агентства Banda і рітейлера електроніки Comfy. Для обговорення у загальному і цілому інновацій на ринку e-commerce України до них приєдналися маркетинг і e-commerce директор Антошка Михайло Савелич і співзасновник SMART business Кирило Руднєв, які також виступили з презентаціями. Тема першого звучала, як “Вистачить TRENDіти або корисні поради для будь-якої незрозумілої ситуації в e-commerce”, другого – “Технологічна революція в рітейлі: як торгово-роздрібній компанії почати заробляти за допомогою інтелектуальних систем і даних?”

Наступна сесія, підтримуючи основну тему саміту, проходила під загальною назвою “Гармонійний сімейний бізнес. Роздрібна синергія”. Слово взяли Founder and co-owner Invogue Fashion Group Тетяна Бурда і засновник і CEO RedHead Family Corporation, засновник і президент Family Business Network Ukraine Владислав Бурда. Їх виступ був присвячений створенню сімейної гармонії в умовах спільного ведення декількох бізнесів. Зокрема, кожен із них поділився кейсом запуску власного проекту і як пізніше ці різні за своєю суттю бізнеси навчилися співіснувати.

Поступово сесія №4 перетекла в наступну сесію. До виступаючих експертів приєдналися Наталія Колодницька (Нетовкіна), засновник Ювелірного Дому ZARINA  ,і Дмитро Деревицький, голова правління ГК Алло. Вони говорили про те, яким повинен бути ефективний лідер, а також поділилися філософією управління власним бізнесом. Модератором сесії виступив засновник Sicore Ігор Степанов.

Заключна сесія була присвячена правилам гри на українському ринку, які обговорили представники міжнародного рітейлу. Про стратегію розвитку в умовах сучасних реалій роздрібного ринку України розповіла Генеральний директор Auchan Retail Ukraine Вікторія Луценко і Chief Financial Officer Leroy Merlin Гжегож Ващькув. Сесія продовжилася панельною дискусією, яку модерував директор, керівник Індустріальної групи з роздробу / оптових продажів / дистрибуції Deloitte Олександр Сопроненков. Також сесія супроводжувалася виступами ще двох експертів, які взяли участь у панельній дискусії. Михайло Горфункель, директор зі спеціальних проектів Глорі Глобал Солюшнс, виступив з презентацією “досвід впровадження передових технологій GLORY CASHINFINITY в найбільших установах роздрібної торгівлі Європи та світу”. Юрій Петренко, керуючий партнер Ader Haber, з темою “Вікно в Україну: що треба знати про клімат на ринку українського рітейлу”.

Після шести насичених сесій Retail & Development Business Summit завершився неформальною вечіркою, де гості заходу змогли відпочити від напруженого дня і розслабитися в невимушеній атмосфері дружніх веселощів. Під час заходу партнери RDBS розігрували численні призи та подарунки.

Організатор заходу — Асоціація Рітейлерів України – дякує всім спікерам, гостям та партнерам заходу, без яких проведення Саміту було б неможливим:

Титульний партнер – VOVK
Генеральний партнер – SMART business
Партнер сесії – Alexander Plaza
Офіційні партнери – Flylights, КВЦ Парковий і VIP Catering
Партнери – Linden, Alle design, Justin, Укртелеком, ІнТайм.

Партнери вечірки: Jack Daniels, Finlandia, Coca-Cola, мережа кондитерських Сміян, ZARINA, FlyPark

Медіа-партнери: Новое время, TavrMedia, 24 канал, Wi-Fi bar, 5 канал, UBR, DYB, Європейська бізнес Асоціація, Mind.ua, Кореспондент, Гроші, РБК Україна, Сommercial Property, ABC news, All Retail, 100 realty, Комерційна нерухомість, ACC, Franchise group, Ділова столиця, Власть денег, KMBS, Ukrainian e-commerce expert, InVenture media group.

Більше фото можна знайти в Facebook на сторінці Ukrainian Retail Association.

Асоціація рітейлерів України запрошує всіх приєднатися в якості гостей, учасників або партнерів до Третьої міжнародної виставки індустрії рітейлу та девелопменту Retail&Development Business Expo 2019, яка пройде вже 28-29 березня в Києві НСК Олімпійський. У грудні діє early-bird price!

Вже зараз у рітейлерів, девелоперів, брокерів і консалтерів, а також в2в компаній є можливість приєднатися до виставки як партнер або експонент!

СКАЧАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ RDBExpo

Контакти з питань партнерства та розміщення стендів:

Едуард Ковтун

Юлія Кушка

RDBExpo-2019 проходитиме в двох форматах: крім трьох поверхів експозиції, паралельно з виставкою в трьох конференц-залах, проходитимуть семінари, лекції, workshop за участю провідних фахівців сфери рітейлу та торговельної нерухомості.

На них будуть презентовані кейси від найуспішніших українських і зарубіжних рітейл-компаній, обговорені актуальні проблеми та шляхи їх вирішення, зафіксовані ключові тенденції та очікування на найближчі роки.

На трьох поверхах НСК Олімпійський (Київ, вул. Велика Васильківська, 55) на два дні зберуться перші особи — власники, топ-менеджмент і лінійні керівники – лідерів ринку роздрібної торгівлі і комерційної нерухомості.

Квитки на Retail&Development Business Expo-2019 вже у продажу!

КУПИТИ КВИТКИ

У грудні діє early birds price на відвідування виставки!

Контакти з питань реєстрації:

Олеся Кобцева

Читайте також – 

Запрошуємо на Retail&Development Business Expo – 2019


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку