Головна > Новини > Звіти > Підсумки року Intertop: 24 нових магазина, 22% зростання продажів, 37 млн відвідувань сайту
Підсумки року Intertop: 24 нових магазина, 22% зростання продажів, 37 млн відвідувань сайту

Підсумки року Intertop: 24 нових магазина, 22% зростання продажів, 37 млн відвідувань сайту

Провідний рітейлер взуття в Україні відзвітував про результати роботи в 2019-му та розповів, на чому зфокусує особливу увагу в цьому році.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Як повідомили на зустрічі з журналістами топ-менеджери Intertop, минулий рік видався дуже вдалим для групи компаній, яка представлена ​​в Україні 14-ма роздрібними мережами, що працюють під різними брендами. Всього в портфель компанії за станом на початок 2020 року входить більше 200 торгових марок, в тому числі – 45 українських.

За підсумками року торгова мережа Intertop збільшилася на 24 нових магазина, ще в 11-ти точках був проведений ребрендинг. Всього компанія управляє вже 136ю торговими об’єктами сумарною площею понад 40 000 кв. м в 28-ми містах України, а асортимент товарів сягає 80 000 SKU.

Також Intertop активно розвиває онлайн-торговлю. За минулий рік загальні продажі рітейлера через Всесвітню павутину зросли на 61%, а продажі категорії «одяг» збільшилися в чотири рази. Також в два рази розширено асортимент інтернет-магазину. Всього в 2019-му на сайті Intertop зафіксовано понад 37 млн ​​відвідувань – на 37% більше, ніж роком раніше. За рік рітейлер обробив трохи менше 5,5 млн онлайн-замовлень: в середньому майже 15 000 в день. «З класичної взуттєвої компанії ми трансформуємося в технологічний fashion-рітейл», – підкреслив генеральний директор Intertop Ukraine Сергій Бадрітдінов.

У минулому році в оновлення існуючих торгових точок, відкриття нових магазинів і модернізацію бізнес-процесів було інвестовано понад 100 млн грн, до бюджетів усіх рівнів та цільових фондів сплачено майже 600 млн грн податків і зборів, у тому числі близько 100 млн грн – по фонду оплати праці.

Програма лояльності Intertop охоплює 1,6 млн клієнтів, 83% покупок здійснюються з використанням бонусної накопичувальної картки.

Читайте такоже –

Сергій Бадрітдінов, Intertop: У компанії ми всі космонавти

Про автора
Иван Зайцев

Editor-in-chief Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора