Компанія Реста Сави Лібкіна проводить ребрендинг і впроваджує систему HACCP

Компанія Реста Сави Лібкіна проводить ребрендинг і впроваджує систему HACCP

08.06.2018 11:58
  304
Ukrainian Retail Association

Реста проведе ребрендинг і буде називатися «Ресторани Сави Лібкіна», а також запровадить систему управління безпечністю харчових продуктів з розширеним модулем по HACCP.

Про це RAU повідомила прес-служба компанії Реста, що об’єднує 10 великих ресторанів в Києві та Одесі.

«Для нас це важливий етап розвитку і чергова точка росту. Наша компанія «Ресторани Сави Лібкіна» – це компанія, народжена в Одесі. Ми розвиваємо ресторани різних напрямків, власне виробництво їжі, а також центр підготовки спеціалістів ресторанного бізнесу. Основні цінності компанії: гастроінтеллект – висока якість їжі; довгострокові відносини з гостем; гостинність і наша «одеськість». Ми – перша ресторанна компанія, яка системно впроваджує стандарти якості ІSO в приготуванні їжі та обслуговування наших гостей. Якість і професіоналізм – саме такий вектор розвитку обраний на найближчі роки», – прокоментувала ребрендинг СЕО компанії Інна Дворська.

У свою чергу засновник компанії Сава Лібкін підкреслив, що нинішні зміни – лише початок нового етапу роботи ресторанної групи. «У компанії є довгострокова стратегія розвитку, тому нинішній ребрендинг – це початок нового етапу роботи компанії. Ми ставимо амбітні цілі, одна з них – познайомити з одеською кухнею всіх від Лісабону до Тбілісі. З нинішньою командою, впевнений, у нас все вийде», – сказав ресторатор.

У прес-службі також уточнили, що нова візуальна ідентичність бренду «Ресторани Сави Лібкіна» задумана як гармонійна система з символу-монограми та написів. Створений вручну напис «Savva Libkin» задає сенс і форму символу, в якому поєднуються букви S і L, зливаючись в своїй початковій та кінцевій точках. При цьому вертикальна вісь символу нахилена вправо, що надає символу динаміку і вітрильну легкість.

 

 

Довідка. «Ресторани Сави Лібкіна» – компанія, що динамічно розвивається на ресторанному ринку України. До її складу входять 10 великих ресторанів та кафе: ресторан «Стейкхаус. М’ясо та вино »(Одеса); ресторан «Дача» (Одеса), ресторан «Тавернетта» (Одеса), ресторани «Риба у вогні» в Одесі та Києві; ресторан «Стейкхаус» (Київ) і мережа кафе «Компот» в Одесі. Також по франшизі працюють в Києві три кафе другої лінії «Компот». У компанії працюють близько 1000 чоловік. Тільки за 2017 рік ресторани групи обслужили близько 1,35 млн гостей.

Читайте також –

Савелій Лібкін, Реста: Ідеї мені не приходять в голову, я піднімаю їх з підлоги


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку