Дослідження Google: як українці приймають рішення про покупку

Дослідження Google: як українці приймають рішення про покупку

23.11.2018 08:00
  484
rau

Де споживачі шукають інформацію про різні категорії продуктів, на які чинники звертають увагу, і за яким принципом обирають товар в інтернет-магазинах.

Портал Liga.net опублікував масштабне дослідження найбільшої пошукової системи Google, присвячене поведінці споживачів перед придбанням товарів. RAU публікує адаптовану версію статті.

Одяг і взуття

Дослідження показало, що шлях від рішення до покупки одягу або взуття досить недовгий: майже половина покупок була здійснена протягом дня і 30% протягом тижня.

Українці, які планують придбання одягу / взуття, активно використовують інтернет для пошуку інформації. Серед інтернет-джерел інформації найбільш популярними залишаються сайти магазинів і виробників. 32% користувачів використовували пошукові системи для пошуку інформації про товар, при цьому 96% з них користувалися Google.

30% покупок одягу і взуття було зроблено через інтернет, і в той же час 39% офлайн-покупців використовували онлайн-ресурси для вивчення товару перед покупкою. Кожен третій українець (28%), що купує одяг і взуття, відноситься до категорії ROPO-покупців (Research Online – Purchase Offline/пошук онлайн – покупка офлайн). Результати опитування показують, що 64% ​​споживачів вважають основним бар’єром, що перешкоджає купівлі товару через інтернет, відсутність можливості приміряти одяг/взуття; для 40% респондентів зручніше зайти в довколишній магазин, а 38% вважає за краще отримати товар негайно і не готові витрачати час на очікування доставки.

Переважна більшість (82%) онлайн-покупок було зроблено через веб-сайт і сплачено наперед (59%).

Дослідження показало зростаючу роль мобільного телефону в процесі покупки, особливо в частині пошуку інформації. Так, третина користувачів (33%) використовували мобільні пристрої для пошуку інформації про продукт, проте використовували смартфон для розміщення замовлення на куплений одяг/взуття тільки 11%.

Мобільні пристрої особливо популярні серед молоді – так, 47% респондентів у віці 16-24 років використовували для пошуку тільки мобільні пристрої (в порівнянні з 37% для всіх вікових категорій).

Телевізори

У категорії телевізорів, 50% покупок було зроблено протягом тижня після прийняття рішення про придбання нового пристрою. Зазвичай споживачі розглядають кілька брендів перед покупкою, а основною причиною для придбання нового телевізора є бажання «оновити» свої враження від перегляду, а саме – отримати більший екран і більш складні функції (наприклад, Smart TV).

50% покупців телевізорів починали покупку товару з онлайн-пошуку в Google – це найпопулярніше джерело першої інформації про товар. На 2-му місці – консультації безпосередньо в магазині та інформація з сайтів порівняння цін, їх відзначили по 48% опитаних. На 3-му місці з часткою 44% – сайт виробника телевізора або магазину.

56% покупок телевізорів було зроблено онлайн. Тим не менш, багато з тих, хто зробив покупку оффлайн, використовували інтернет для пошуку інформації – 35% це ROPO-покупці. Основним бар’єром, що перешкоджає покупці через Всесвітню павутину, 49% опитаних назвали відсутність можливості особисто протестувати телевізор.

Ноутбуки

Для більшості покупців вибір ноутбука є осмисленим і раціональним рішенням. Так, для 38% покупців процес вибору ноутбука займає більше місяця, для 22% – від тижня до 30 днів, 21% – від декількох днів до тижня, і тільки для 19% – покупка ноутбука була спонтанним рішенням, прийнятим безпосередньо в день покупки.

Найбільш затребуваними джерелами інформації про ноутбуки є сайти порівняння цін (51%), пошукові системи (50%), сайти магазинів і виробників (48%).

Трохи більше половини покупок ноутбуків (55%) припадає на онлайн. А частка тих, хто шукав інформацію онлайн і зробив покупку офлайн, склала 36%.

Використовували смартфон під час візиту в магазин, щоб знайти додаткову інформацію про ноутбук, 53% респондентів, в основному, для читання відгуків, і щоб дізнатися детальніші технічні характеристики.

В цілому, дослідження показало, що ключовий фактор популярності смартфона для пошуку інформації про товар – зручність і можливість використовувати його в будь-якому місці та в будь-який час – так відповіло більше 70% респондентів. Але хоча смартфон часто використовується для пошуку інформації, його досить рідко використовують для самої покупки. Понад 70% опитаних вважають, що для онлайн-покупок все ж зручніше використовувати інші пристрої.

Джерело: Liga.net

Читайте також –

Юрій Ліщук, Nielsen: Що приведе споживачів в онлайн за товарами FMCG


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку