
Київський картонно-паперовий комбінат інвестує десятки мільйонів євро в модернізацію виробництва


Де споживачі шукають інформацію про різні категорії продуктів, на які чинники звертають увагу, і за яким принципом обирають товар в інтернет-магазинах.
Портал Liga.net опублікував масштабне дослідження найбільшої пошукової системи Google, присвячене поведінці споживачів перед придбанням товарів. RAU публікує адаптовану версію статті.
Дослідження показало, що шлях від рішення до покупки одягу або взуття досить недовгий: майже половина покупок була здійснена протягом дня і 30% протягом тижня.
Українці, які планують придбання одягу / взуття, активно використовують інтернет для пошуку інформації. Серед інтернет-джерел інформації найбільш популярними залишаються сайти магазинів і виробників. 32% користувачів використовували пошукові системи для пошуку інформації про товар, при цьому 96% з них користувалися Google.
30% покупок одягу і взуття було зроблено через інтернет, і в той же час 39% офлайн-покупців використовували онлайн-ресурси для вивчення товару перед покупкою. Кожен третій українець (28%), що купує одяг і взуття, відноситься до категорії ROPO-покупців (Research Online – Purchase Offline/пошук онлайн – покупка офлайн). Результати опитування показують, що 64% споживачів вважають основним бар’єром, що перешкоджає купівлі товару через інтернет, відсутність можливості приміряти одяг/взуття; для 40% респондентів зручніше зайти в довколишній магазин, а 38% вважає за краще отримати товар негайно і не готові витрачати час на очікування доставки.
Переважна більшість (82%) онлайн-покупок було зроблено через веб-сайт і сплачено наперед (59%).
Дослідження показало зростаючу роль мобільного телефону в процесі покупки, особливо в частині пошуку інформації. Так, третина користувачів (33%) використовували мобільні пристрої для пошуку інформації про продукт, проте використовували смартфон для розміщення замовлення на куплений одяг/взуття тільки 11%.
Мобільні пристрої особливо популярні серед молоді – так, 47% респондентів у віці 16-24 років використовували для пошуку тільки мобільні пристрої (в порівнянні з 37% для всіх вікових категорій).
У категорії телевізорів, 50% покупок було зроблено протягом тижня після прийняття рішення про придбання нового пристрою. Зазвичай споживачі розглядають кілька брендів перед покупкою, а основною причиною для придбання нового телевізора є бажання «оновити» свої враження від перегляду, а саме – отримати більший екран і більш складні функції (наприклад, Smart TV).
50% покупців телевізорів починали покупку товару з онлайн-пошуку в Google – це найпопулярніше джерело першої інформації про товар. На 2-му місці – консультації безпосередньо в магазині та інформація з сайтів порівняння цін, їх відзначили по 48% опитаних. На 3-му місці з часткою 44% – сайт виробника телевізора або магазину.
56% покупок телевізорів було зроблено онлайн. Тим не менш, багато з тих, хто зробив покупку оффлайн, використовували інтернет для пошуку інформації – 35% це ROPO-покупці. Основним бар’єром, що перешкоджає покупці через Всесвітню павутину, 49% опитаних назвали відсутність можливості особисто протестувати телевізор.
Для більшості покупців вибір ноутбука є осмисленим і раціональним рішенням. Так, для 38% покупців процес вибору ноутбука займає більше місяця, для 22% – від тижня до 30 днів, 21% – від декількох днів до тижня, і тільки для 19% – покупка ноутбука була спонтанним рішенням, прийнятим безпосередньо в день покупки.
Найбільш затребуваними джерелами інформації про ноутбуки є сайти порівняння цін (51%), пошукові системи (50%), сайти магазинів і виробників (48%).
Трохи більше половини покупок ноутбуків (55%) припадає на онлайн. А частка тих, хто шукав інформацію онлайн і зробив покупку офлайн, склала 36%.
Використовували смартфон під час візиту в магазин, щоб знайти додаткову інформацію про ноутбук, 53% респондентів, в основному, для читання відгуків, і щоб дізнатися детальніші технічні характеристики.
В цілому, дослідження показало, що ключовий фактор популярності смартфона для пошуку інформації про товар – зручність і можливість використовувати його в будь-якому місці та в будь-який час – так відповіло більше 70% респондентів. Але хоча смартфон часто використовується для пошуку інформації, його досить рідко використовують для самої покупки. Понад 70% опитаних вважають, що для онлайн-покупок все ж зручніше використовувати інші пристрої.
Джерело: Liga.net
Читайте також –
Юрій Ліщук, Nielsen: Що приведе споживачів в онлайн за товарами FMCG