Реклама тижня: Milka, Галичина, Lenovo і телемагазин ЦУМ
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
ЦУМ Київ
Під час січневого локдауну столичний Центральний універмаг запустив власний «Телемагазин ЦУМ». В серії стилізованих під 80-ті роликів усіх охочих запрошують до світі онлайн-шопінгу з бездоганним сервісом, безкоштовною доставкою та виїзними примірками. Серед нових колекцій – одяг, взуття та аксесуари від брендів Victoria Beckham, Proenza Schouler, Isabel Marant, Nanushka, Versace, Manu Atelier, By Far та інших.
Milka
Milka має намір зробити 2021 рік ніжним. Нова реклама кампанія шоколадного бренду “Tender tastes better” (смачніше, коли ніжніше) розповідає про те, як непросто часом в щоденній рутині проявляти добрі та справжні емоції. Привнести їх в життя можуть ніжні слова та вчинки, на які бренд і хоче надихнути людей.
Галичина
У січні молочна компанія Галичина представила новий ролик, який став продовженням комунікаційної кампанії «Бери силу Карпат». У відео можна побачити пейзажі Карпатського біосферного заповідника, Мармароського заповідного масиву, річку Тису, місцевості поблизу гори Піп Іван. До участі у зйомках запросили не професійних акторів, а хлопців і дівчат, які люблять активний відпочинок та їдуть в гори “за перезавантаженням”. Мета кампанії – показати природне походження та користь карпатського йогурту.
Lenovo
Lenovo пішла в хеві-метал, щоб в такий незвичний спосіб привернути увагу геймерів. Компанія взяла за основу огляд ноутбука Legion 5i від The Verge і перетворив його в текст для пісні. Композиції виконують шведські металісти Iron Savages.
FitTrack
Бренд здоров’я FitTrack запустив рекламну кампанію, в якій розвінчує “галузеві міфи” про зайву вагу і підкреслює, що справжнє здоров’я не залежить від цифри на вагах. У роликах представлені підтягнуті люди з різною статурою, що демонструють свої досягнення в різних видах спорту. Бренд доводить, що здоров’я та благополуччя не визначається лише вагою.
Читайте також
Реклама тижня: Comfy, H&M, Saint Laurent, Kachorovska і Тіна Кароль