Реклама тижня: ТРЦ Ocean Plaza, Eldorado, Lush, Monobank та Gorchitza

Реклама тижня: ТРЦ Ocean Plaza, Eldorado, Lush, Monobank та Gorchitza

28.06.2020 09:00
  361
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

ТРЦ Ocean Plaza

Не можеш змінити ситуацію – очоль її. А ще краще – зніми про неї креатив. Температурний скринінг, дезинфекція, дотримання дистанції – ось це усе – стали темою нових роликів ТРЦ Ocean Plaza. І якщо вже заходи безпеки мають стати постійною звичкою для усіх, то чому б про неї не нагадати ще в такий креативний спосіб.

Eldorado

Фразеологізм «ще той фрукт» характеризує не дуже позитивні риси людей. Проте в історіях Eldorado «ще тими фруктами» будуть саме фрукти – нахабні, пихаті та надто самовпевнені. Такі, що заслуговують лише на переробку. Рітейлер планує продовжити серію роликів, в тому числі, зробити один з них анімаційним.

Shkoura

Український бренд одягу Shkoura випустив нову колекцію одягу з натуральної овечої шерсті. Музичний супровід до відео, знятого в Карпатах, створив саундпродюсер і засновник гурту Gorchitza Олексій Лаптєв. Трек озвучує те, як у карпатських горах майстри створюють дивовижні речі вручну.

LUSH

Британський бренд натуральної косметики LUSH створив спеціальне мило для миття рук протягом 30 секунд. Після активного намилювання протягом 30 секунд, мило зникає, що й продемонстрували на відео. Таким чином рітейлер підтримав одну з рекомендацій ВООЗ для запобігання поширенню COVID-19 – мити руки щонайменше протягом 20-30 секунд.

Monobank

В monobank заспівали прощальну баладу олдскульному банкінгу. Після того, як 29 квітня НБУ дозволив банкам відкривати рахунки онлайн без відвідування відділень, в monobank вирішили нагадати усім про свій онлайн-банкінг, який вже працює не перший рік. А щоб їх точно помітили, зняли аж 127 роликів, присвячені тим чи іншим фішкам. Над креативами попрацювала Banda.

Читайте також

Реклама тижня: Diesel, KFC, WOG, Onitsuka Tiger і техно-утопія майбутнього


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  51
Усі новини ринку