Реклама тижня: Фокстрот, adidas, Old Spice, Burger King і Lamborghini

Реклама тижня: Фокстрот, adidas, Old Spice, Burger King і Lamborghini

26.07.2020 09:00
  568
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Фокстрот

Лисеня Фокстрот заспівало. В нових відео компанії під назвою “Повний Ціногриз”, Фоксі танцює і наспівую про “кусь-кусь” і ціни. Як запевняють в прес-релізі рітейлера, ролик зібрав неймовірну для мережі кількість позитивних відгуків, тому 16 липня випустили другий куплет джингла. В одній з версій відео також зациклили в цілу годину – раптом хтось схоче насолоджуватися треком “на повну”.

Burger King

В Burger King також заспівали, але не про скидки, а про гази корів. Таким чином компанія вирішила продемонструвати негативний вплив промислового тваринництва на довкілля та привернути увагу до своїх нових вопперів. Як запевняють у Burger King, корови, яких забивають на котлети для бренду, пукають менше за інших, адже їх годують за спеціальною дієтою. Таким чином бренд вирішив сказати, що в боротьбі з викидами коров’ячого метану в атмосферу він протистоїть кліматичним змінам в світі.

Old Spice

Old Spice відкрито виступив проти… капелюха на голові в чоловіків. Нова кампанія під назвою «Шляпи – це тупість, волосся – приголомшливе» складається з кількох анімованих відео. Вони закликають чоловіків не ховати свою шевелюру, що відросла під час карантину, і насолоджуватись нехай недбалим, зате привабливим новим стилем. Адже є Old Spice!

adidas Originals

adidas Originals святкує 50-річний ювілей кросівок Superstar. В новій рекламі бренда об’єднались Монатік, Michelle Andrade, Женя Кот, Дар’я Білодід, Микола Шапаренко та Дар’я Коломієць, які розповідають про творче самовираження та джерела натхнення. Втім, далі письмових коментарів поки що не пішло – у відео до кампейну використані лише силуети артистів.

Lamborghini

COVID-19 змусив мільйони людей залишити свої автомобілі замкненими в гаражах. Щоб нагадати їм про швидкість, Lamborghini створило ролик, в якому глядач почує лише одне – культовий звук двигунів Aventador, Huracán і Urus. Щоб отримати повний аудіальний досвід, бренд рекомендує дивитись відео тільки в навушниках.

Читайте також – 

Реклама тижня: Lexus, WOG, Apple, Marengo та Monaco


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку