
Vchasno Group інвестувала у сервіс звітності для ФОП “ЯТакс”


Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
АТБ-маркет долучився до допомоги онкохворим дітям. Покупцям на касах магазинів пропонують придбати товари, вартість яких піде на лікування онкохворих дітей – підопічних фонду «Таблеточки». Героями кампанії стали Оля Полякова та Dzidzio, які допитують глядача: “АТБ це стосується, а тебе?”
Черговий Хелловін – чудовий привід для Burger King знову потролити свого “улюбленого” конкурента McDonald’s. Цього разу мережа ресторанів пропонує своїм покупцям викликати в своїх вбиральнях дух страшного клоуна. Для цього треба тричі сказати “Cancelled Clown” (“скасований клоун”, як натяк на талісман McDonald’s, від якого бренд відмовився у 2016 році) перед дзеркалом і в ньому з’явиться привид. Якщо вірити відео, то принаймні у Швеції та Данії після такого нехитрого ритуалу світло згасає і… ну, дивіться самі.
https://www.youtube.com/watch?v=2mhLPlDwDmE&feature=emb_logo
OLX запустив послугу доставки. Щоб переконатися, що вона клієнтам подобається, компанія спитала їх про це і записала відповіді на відео. Власне на реакції, яка маневрує на межі адекватності дивакуватих користувачів, і побудована рекламна кампанія.
Режисер серіалу “Чорнобиль” Йохан Ренк зняв запальний танок на Місяці для аромату Chanel №5. Головні ролі у відео виконали актриса Маріон Котійяр і соліст Паризької національної опери Жеремі Белінгар. За сюжетом вони танцюють на місяці під трек «Team» у виконанні співачки Lorde, а потім переносяться в нічний Париж.
Для Oreo побудували неприступний сховище, щоб печиво вижило під час можливого падіння астероїда. Такий притулок став наслідком 2020 року, яким виявився надважким для всіх, що, в свою чергу, стало своєрідним жартом серед користувачів. Бренд запевняє, що сховище реальне і створено за участю астронома і норвезького архітектора. Можна усім такий притулок, щоб таки пережити цей рік?
Читайте також наш попередній огляд
Реклама тижня: Amazon, Фокстрот, Київстар, Галичина та “Міцний горішок”