Реклама тижня: Моршинська, Нова пошта, Comfy, Bacardi і Монатік
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Моршинська
Моршинська спільно з Fedoriv Agency презентували нову рекламну кампанію, лейтмотивом якої стала ідея постійного відновлення природи. Героями роликів стали бігун, танцівниця, байкерша, модель, плавець, бодибілдер та закохана пара. У кожному сюжеті герої зупиняються у своєму русі на мить, щоб зробити ковток мінералки. Історії знімали, зокрема, в київському Національному ботанічному саду ім. Гришка, басейні спорткомплексу НТУУ КПІ ім. Сікорського, будинку культури ім. Корольова. Голос в кінці відео належить українській актрисі Ользі Сумській.
Нова пошта
Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Розпочинається вона іміджевим роликом від Michurin, який закликає українців розширювати свої можливості та жити глобально: «Купуй глобально – живи глобально!» Підкріпили відео імеседжем «ти можеш». У них показано, що реальне життя складається з простих речей, які відбуваються легко і не потребують зусиль.
Bacardi
В рамках творчої колаборації з Bacardi український співак Монатік написав вірш-утопію про ідеальне літо, яке всі ми заслужили. Візуалізацією до поетичних строк співака став відеокліп із красотами Києва, принадами літнього відпочинку з друзями та власне ромом, який то в склянку наливають, то з морозильної камери на яхті дістають. Так, ніби це лише product placement у черговому творінні Монатік, якщо, звичайно, до фіналу не додивлятись, щоб переконатись – це всього-навсього реклама, про що на Youtube-каналі співака просто забули попередити.
Comfy
Comfy запустили кампанію, яка має слоган «Намбер ван по домашнім гаджетам» і складається із трьох роликів. Цього разу анімаційних. Кожен з них містить типові запитання під час вибору великої кліматичної техніки. Ролики розроблені разом з креативною агенцією Banda та студією 23/32 films.
Coca Cola
Coca-Cola знайшла промінь світла в темному царстві COVID-19. Ним виявилася їжа, любовно приготована разом з близькими людьми. Опинившись під замком, люди переосмислили роль сімейних ритуалів. Спільне приготування їжі та трапези у вузькому колі подарували їм досвід, який багато хто встиг призабути. Саме радості єднання присвячений новий рекламний ролик The Great Meal – перший креатив бренду з моменту введення обмежень через коронавірус.
Читайте також
Реклама тижня: ТРЦ Ocean Plaza, Eldorado, Lush, Monobank та Gorchitza