Краща реклама тижня: ПриватБанк, Burger King, Prada, Kenzo та ДахаБраха

Краща реклама тижня: ПриватБанк, Burger King, Prada, Kenzo та ДахаБраха

14.01.2018 09:00
  938
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.

House 99

Колишній англійський футболіст Девід Бекхем опублікував рекламний ролик власної торгової марки House 99, в якому кілька чоловіків на чолі із зіркою голяться, зачісуються і чепуряться. Відео стало примітно тим, що в ньому звучить композиція “Що з-під дуба” українського етно-хаос гурту ДахаБраха. За три дні ролик подивилося 300 000 глядачів на Youtube та 200 000 в Instagram. Бренд спеціалізується на чоловічий косметиці для догляду за шкірою і волоссям.

https://www.youtube.com/watch?v=lBR4Oplz-dE

ПриватБанк

Найбільший банк України ПриватБанк випустив вірусний ролик про пошук Javascript-розробника, виконаний в стилі офіційних звернень компаній 1980-1990 років. Текст про вимоги до шукача зачитує українська актриса Ганна Левченко. Відео рекомендується дивитися тільки в якості 360р – так виходить ще атмосферніше.

Burger King

Французький підрозділ Burger King сміливо пожартував на тему смертної кари. Засуджений злочинець в якості останнього бажання замовляє воппер, який в підсумку його і рятує. Над сюжетом попрацювало агентство Buzzman.

Kenzo

Ще одні французи, на цей раз бренд Kenzo, вже задумався про літо, бо представив відео, присвячене випуску новій весняно-літній колекції Kenzo Move SS18. Ролик представлений у вигляді яскравої калейдоскопічної мозаїки, герої якої танцюють у всіляких стилях від класичного балету до хіп-хопу і контемпу. Саме так в компанії бачать настрій нової колекції кросівок.

https://www.youtube.com/watch?v=Vgma5Qhp0_k

Prada

Останні півроку ліфт, як локація для зйомок, не дає спокою багатьом креативникам. Спочатку виходить камерний відеокліп від Radiohead – Lift, який за 4 місяці подивилося 7,5 млн людей, тепер от італійський модний будинок Prada відправив героїв своєї нової короткометражки дві хвилини кататися в кабіні ліфта. “Цвяхом програми” стала Prada Galleria і, як додаток до неї, зірки фільмів “Дуже дивні справи” Наталія Дайер і “Володаря кілець” Елайджа Вуд.

Читайте також

Краща українська реклама 2017: Samsung, Rozetka, Comfy, METRO, VOVK та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку