
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Ювелірний бренд TOUS присвятив нове відео всім мамам, які народили під час карантину. Мета кампанії, приуроченої до Дня матері – підкреслити їх мужність в ці важкі часи. “Хоча, можливо, цей момент був не таким, як вони собі уявляли, вони завжди будуть пам’ятати його як унікальну подію у своєму житті”, – заявили в компанії.
Маркетплейс Prom.ua і агентство Banda зняли ролик, щоб підтримати і подякувати всім домашніх працівникам і підприємцям, які продовжують працювати і не дають Україні зупинитися. У відео показано все, що відбувається сьогодні буквально в кожному будинку: тато прилаштовують ноутбук до коляски з немовлям, сім’ї працюють погодинно то за фахом, то батьками і так далі. “Це емоційне відео про людей, які продовжують рухати економіку вперед, незважаючи ні на що”, – коментують в Banda.
Rozetka і Fedoriv Agency зняли ролик про романтичну зустріч дівчини і бойлера. Їх побачення триває протягом трьох годин – весь цей час вони катаються на гойдалці-балансирі: вгору-вниз, вгору-вниз. Так маркетплейс закликав перестати страждати від нестачі соціалізації.
Пивний бренд Budweiser відтворив свою культову рекламу “Whasssup”. Таким чином бренд нагадує, що навіть в умовах самоізоляції, важливо бути уважними до друзів і близьких. Оригінальне відео з’явилося в 1999 році, перетворивши фразу “Whasssup?”в один з найяскравіших мемів того часу.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=47&v=1p5B_XNnC1k&feature=emb_logo
Apple випустив ролик, який складається з користувацького контенту. Так “яблучний” бренд вирішив показати, як представники креативних індустрій працюють під час самоізоляції і як їм у цьому допомагає креативність. Серед звичайних користувачів можна звичайно побачити і знаменитостей, серед яких телеведуча Опра Уінфрі, актриса Лілі Джеймс, актор Джон Красінскі та інших.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=26&v=Kl1NW7h7lrY&feature=emb_logo
Читайте також
Реклама тижня: Rozetka, Молокія, Хрещатик, SOVA та Яна Мелелкіна