Реклама тижня: Rozetka, Молокія, Хрещатик, SOVA та Яна Мелелкіна

Реклама тижня: Rozetka, Молокія, Хрещатик, SOVA та Яна Мелелкіна

19.04.2020 09:00
  962
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Rozetka

Fedoriv Agency зняли ролик для спільної акцію Rozetka, Нова пошта і фонду Життєлюб, в рамках якої пенсіонерам доставляють додому продуктові набори. Згідно акції, кожен бажаючий може оплатити і “підвісити” продуктовий набір на сайті Rozetka, далі їх доставляють соціальним службам міст, які вже розвозять набори за адресами пенсіонерів. Ролик знімали в умовах карантину з мінімальною кількістю людей. Частина команди стежила за процесом онлайн – всі дублі передавалися в прямому ефірі. Навіть диктор записував свої репліки вдома.

SOVA

Ювелірний бренд SOVA представив два нових рекламних відео, знятих в чарівних куточках Індонезії. Головну роль в обох виконала амбасадор бренду – travel-блогерка Яна Метьолкіна, з якою рітейлер працює вже не перший рік. Перший ролик присвячений Чангу – селищу не півдні Балі, другий – Убуді з його кам’яними чорними храмами. На всіх відео дівчина демонструє прикраси бренду.

Молокія

Banda створила для бренду Молокія маніфест тих, хто залишився вдома. Сентиментальний ролик показує сім’ю з диванними посиденьками, дошкуляючими дорослих дітьми і домашніми розвагами. Можливо, в цьому відео все, що потрібно в карантин для компанії з іміджем сімейного бренду.

Хрещатик

Карантин карантином, а весняна рекламна компанія з танцюючою масовкою в центрі столиці за розкладом. Через рік після співаючого Дзідзьо в чарівній країні «Пломбірленд», співак повернувся, перенісши заодно країну морозива на Хрещатик. Танцюючі корови і джингл від виконавця “У-у-у, я так Хрещатик люблю” додаються.

Penny

Німецька мережа супермаркетів PENNY і Serviceplan запустили гумористичну кампанію, що заохочує лежебок на самоізоляції. Рітейлер дякує тим, хто не просто залишається в карантин вдома, а й удосконалив мистецтво життя на дивані. Бути мудрим хранителем свого дивана – важлива суперсила у вимушений час самоізоляції.

Читайте також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Сільпо, Lush, Audi, Люкс, Nike та карантин


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  788
Усі новини ринку