Реклама тижня: Rozetka, Молокія, Хрещатик, SOVA та Яна Мелелкіна

Реклама тижня: Rozetka, Молокія, Хрещатик, SOVA та Яна Мелелкіна

19.04.2020 09:00
  625
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Rozetka

Fedoriv Agency зняли ролик для спільної акцію Rozetka, Нова пошта і фонду Життєлюб, в рамках якої пенсіонерам доставляють додому продуктові набори. Згідно акції, кожен бажаючий може оплатити і “підвісити” продуктовий набір на сайті Rozetka, далі їх доставляють соціальним службам міст, які вже розвозять набори за адресами пенсіонерів. Ролик знімали в умовах карантину з мінімальною кількістю людей. Частина команди стежила за процесом онлайн – всі дублі передавалися в прямому ефірі. Навіть диктор записував свої репліки вдома.

SOVA

Ювелірний бренд SOVA представив два нових рекламних відео, знятих в чарівних куточках Індонезії. Головну роль в обох виконала амбасадор бренду – travel-блогерка Яна Метьолкіна, з якою рітейлер працює вже не перший рік. Перший ролик присвячений Чангу – селищу не півдні Балі, другий – Убуді з його кам’яними чорними храмами. На всіх відео дівчина демонструє прикраси бренду.

Молокія

Banda створила для бренду Молокія маніфест тих, хто залишився вдома. Сентиментальний ролик показує сім’ю з диванними посиденьками, дошкуляючими дорослих дітьми і домашніми розвагами. Можливо, в цьому відео все, що потрібно в карантин для компанії з іміджем сімейного бренду.

Хрещатик

Карантин карантином, а весняна рекламна компанія з танцюючою масовкою в центрі столиці за розкладом. Через рік після співаючого Дзідзьо в чарівній країні «Пломбірленд», співак повернувся, перенісши заодно країну морозива на Хрещатик. Танцюючі корови і джингл від виконавця “У-у-у, я так Хрещатик люблю” додаються.

Penny

Німецька мережа супермаркетів PENNY і Serviceplan запустили гумористичну кампанію, що заохочує лежебок на самоізоляції. Рітейлер дякує тим, хто не просто залишається в карантин вдома, а й удосконалив мистецтво життя на дивані. Бути мудрим хранителем свого дивана – важлива суперсила у вимушений час самоізоляції.

Читайте також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Сільпо, Lush, Audi, Люкс, Nike та карантин


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку