Анна Коваль, SOVA: Головні тренди SMM в Instagram та інших соцмережах

Анна Коваль, SOVA: Головні тренди SMM в Instagram та інших соцмережах

25.02.2019 08:15
  260
Виктор Нагорский

Маркетинг-директор ювелірного дому SOVA Анна Коваль про те, які інструменти використовувала компанія для просування бренду в соціальних мережах і як з їх допомогою збільшила кількість фоловерів в Instagram в 2,5 рази.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Анна Коваль виступила спікером workshop «Тренди 2019. Все про influencer marketing, колаборації та SMM, організованому Асоціацією рітейлерів України та агентством prcom. Редакція RAU вибрала найцікавіше з її доповіді.

Для нас Instagram – важливий інструмент бізнесу, на який припадає значна частка продажів онлайн та офлайн. Ця соціальна мережа характеризується високою залученістю людей, вони постійно запитують про вироби, їх наявність і хочуть отримувати оперативний зворотній зв’язок. Instagram не працює за залишковим принципом. На нього необхідно витрачати багато сил, грошей, часу, уваги та зусиль. І потрібно зазначити, що не можна чекати швидких якісних результатів.

У 2018 році бренд SOVA виріс практично в 2,5 рази за кількістю фоловерів в Instagram і потрапив у топ-20 найпопулярніших в Україні рітейлер-акаунтів.

Ми не користуємося послугами агентств, а самостійно створюємо весь креатив, запускаємо таргетинг і співпрацюємо з блогерами.

Отже, які ж тренди в SMM ми використовуємо у своїй роботі?

1. Системність.

Я не вірю в хаотичний і ситуативний маркетинг, який дає швидкий результат. Чарівних пігулок не існує. Тільки системний та професійний підхід. І соціальні мережі – не виняток.

2. Швидкість

Моє кредо – краще зробити добре, ніж не зробити ідеально. Якщо ви придумали класну ідею, витратили час на пошук підрядників і реалізацію ідеї, а після цього ще й намагаєтеся відточити всі до ідеалу, можна упустити свій шанс. Тому дуже важливо з самого початку ставити чіткі дедлайни.

Якщо за цей час інший бренд реалізує щось схоже, то ідея перестане бути актуальною і всі зусилля пропадуть даремно.

3. Команда

Відділ повинен складатися мінімум із трьох осіб. Перший – контент-менеджер, який відповідає за фото, відео та текст. Другий – менеджер по спілкуванню з клієнтами. Третій – менеджер з управління соцмережами.

4. Чіткі KPI

SOVA не досягнула б зростання в 2,5 рази за кількістю прихильників, якби не ставила собі певні цифрові мети. Ось список KPI, які ми постійно відстежуємо.

Ключові показники: читачі, залученість, лайки, переходи на сайт, а також загальне охоплення. Охоплення дає розуміння кількості унікальних користувачів, які бачать наші публікації.

5. Співпраця з блогерами

Вже не перший рік маркетологи сперечаються про те, з ким вигідніше працювати – з відомими блогерами, або з мікроблогером. Наша стратегія передбачає співпрацю як з першими, так і з другими. Розуміємо, що обидві групи вимагають різного підходу, але кожна з них також має свої унікальні переваги.

Наприклад, колаборації з мікроблогером дозволяють створити нестандартний контент.

Як правило, цей формат передбачає фокус на деталях, мікроблогер може більше приділити уваги бренду, зрозуміти його цінності, ДНК, позиціонування, і на підставі цього створювати власний цікавий контент в стилі бренду.

Наведу приклад, як виглядало це партнерство в минулому році у бренду SOVA з блогером Яною Метьолкіною. Коли ми починали з нею працювати, у Яни було менше 10 000 підписантів і SOVA була одним із перших брендів, з якими вона співпрацювала. Яна їхала в США і запропонувала взяти з собою прикраси нашої нової колекції. За підсумком проекту ми отримали відео- величезну кількість фото- і текстового контенту.

Відеоконтент виявився дуже класним, якісним, з шикарними проявами прикрас. Ми його використовували у всіх каналах комунікації, які були можливі: від Instagram до окремого заходу для блогерів, на якому Яна виступала сама. Тут варто сказати, що з якісним контентом можна працювати як завгодно – запускати його онлайн, потім переводити в офлайн, використовувати PR і т.д.

6. Instagram стає гіпермаркетом

Зокрема, стали доступні шопінг-теги в публікаціях. Вже зараз ми активно працюємо над тим, щоб впровадити це у своєму акаунті.

7. Stories

Для цього інструменту ми готуємо окремий контент-план. Важливо, що б контент потрапив в поле зору фоловерів, і тому в stories ми робимо 5-7 постів в день.

8. Природність

Ми практично не ретушуюємо наші фотографії, не прибираємо зморшки або інші особливості моделі. Ми проти агресивної ретуші, адже людина хоче бачити контент, який близький йому, де він може побачити себе. Таким чином він стає ближче до бренду та нашого продукту.

9. Контент

Контенту ми завжди приділяємо особливу увагу й робимо його самостійно. За допомогою власного контенту ми можемо донести цінності бренду й активно працювати зі стереотипами. Наприклад, є стереотип, що прикраси купують тільки чоловіки, а жінки бояться заходити в ювелірні магазини. Приклад контенту, який глибше розкриває цю тему:

10. Залучення підписантів до створення контенту

Треба залучати клієнтів у створення контенту та всіляко їх за це заохочувати. Це дуже класно працює: люди будуть ще більше генерувати контент, яким можна користуватися.

11. Ситуативний контент

Ми регулярно створюємо ситуативний контент, робимо емоційні проекти та з їх допомогою залучаємо інтерес до нашого бренду, створюємо нові інфоприводи, тому весь час присутні в інформаційному полі.

12. Колаборації

За рахунок колаборацій можна по-іншому подивитися на власний контент і бренд, а також більше ризикувати в комунікаціях.

Коли ви поєднуєте два бренда, то поєднуєте їх аудиторію зі своєю. Таким чином охоплення стає більше.

Бренд SOVA працює у колабораціях з українськими дизайнерами. Перша наша колаборація була три роки тому з українським брендом Lake. Ми зробили спільну колекцію прикрас, яка досі знаходиться в топ продажів.

Минулого року ми запустили колаборацію з українським брендом взуття Marsala. C ними зробили дуже незвичайні прикраси, які імітували силует людей.

Наша остання колаборація була з українським брендом Frolov і благодійною організацією «100 відсотків життя», яка активно бореться з ВІЛ та СНІДом в Україні. Спільно з ними ми зробили унікальну колекцію прикрастрансформерів.

13. Комунікації на 360 градусів

Коли є класний контент, ви намагаєтеся інтегрувати його в усі канали комунікації та активно працювати з ним. Наведу приклад минулого року з ситуативним контентом. У липні минулого року ми вирішили зробити проект з історичним ресурсом WAS. Спільний проект мали намір приурочити до Дня княгині Ольги. В результаті WAS зробив для нас два проекти. Перший – великий матеріал про прикраси Київської Русі.

І другий проект, який зробив для нас WAS – тест «Яка ти княгиня». Весь графічний контент готував WAS. Вони дуже круто інтегрували наші прикраси в свої іміджі, й це нам так це сподобалося, що ми попросили у них ці іміджі та запустили окреме промо в офлайні, щоб простимулювати продажі в той період.

Читайте також – 

Валерія Толочина, Intertop Ukraine: Колаборації вигідні як рітейлеру, так і дизайнеру


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку