Реклама тижня: Comfy, Intertop, Eldorado, МETRO і 50 днів карантину

Реклама тижня: Comfy, Intertop, Eldorado, МETRO і 50 днів карантину

03.05.2020 09:00
  890
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Uklon, Comfy та Intertop

Uklon, Comfy, Intertop і агентство Iamidea запустили спільну кампанію #післязараз. Мета її – нагадати заради чого кожен з нас залишається вдома під час карантину. Незважаючи на вже знайому по багатьом кампаніям ідею, ролик зачаровує своєю реалізацією – епічною нарізкою моментів, наповнених маленькими щоденними радощами, столичними пейзажами і віршованою озвучкою. У розробці відео також взяли участь Atlas Weekend, Kachorovska Atelier, L’oreal Paris Ukraine та інші.

МETRO Cash & Carry Ukraine

Мetro Cash&Carry Ukraine представив ролик подяки та підтримки своїм співробітникам. Буквально успадковуючи Сільпо з їх #героїмогодня, рітейлер також починає з вивіски над магазином, переходячи, під зворушливу музику, до осіб персоналу, хіба що хештег в них – #метрогерої. “Їх великі гарячі серця, їх посмішки під масками, їх очі красномовно говорять нам про те, що вони про нас піклуються щодня”, – йдеться у відео.

https://www.facebook.com/olesya.olenytska/videos/3040662862660358/

Eldorado

Ельдорадо представили 15-ти секундну рекламу “Кохай технічно”, яку протягом 10 знімальних днів розробляли за допомогою технології Stop Motion. Для однієї секунди відео в цьому стилі потрібно створити 24 окремих кадри, в кожному з яких аніматор фізично змінює положення предметів. Всього в зйомках було задіяно 25 одиниць побутової техніки, а кожен емодзі був виготовлений вручну. Непогане заняття в карантин!

Huawei

Нове творіння Tabasco для Huawei – історія про дозвілля столичної молоді, яка не може уявити собі життя без запису кожної миті на камеру. Згідно меседжу рекламщиків, саме нова камера виробника дарує таку можливість в кращому її вигляді. Навіть цікаво, що найкраще з її допомогою знімати в умовах самоізоляції – диван, килим чи свого кота.

Rozetka

Rozetka і Fedoriv Agency продовжують активно виробляти дивні креативи для людей, які страждають від нестачі соціалізації. Від 3-х годинного побачення дівчини і бойлера на гойдалці, перейшли до доповненої реальності з смаженою картоплею на планшеті та подорожжю до Єгипту на тлі гігантського монітора. Все це починає виглядати як свого роду тролінг з боку маркетплейса, який, на відміну від більшості торгових мереж, в період карантину продовжує роботу. Але бути може це лише результат психологічного стану креативників: 50 днів карантину вже, як ніяк.

Читайте також

Реклама тижня: Tous, Rozetka, Apple, Prom.ua і самоізоляція


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  3065
Усі новини ринку