Реклама тижня: Comfy, Intertop, Eldorado, МETRO і 50 днів карантину
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Uklon, Comfy та Intertop
Uklon, Comfy, Intertop і агентство Iamidea запустили спільну кампанію #післязараз. Мета її – нагадати заради чого кожен з нас залишається вдома під час карантину. Незважаючи на вже знайому по багатьом кампаніям ідею, ролик зачаровує своєю реалізацією – епічною нарізкою моментів, наповнених маленькими щоденними радощами, столичними пейзажами і віршованою озвучкою. У розробці відео також взяли участь Atlas Weekend, Kachorovska Atelier, L’oreal Paris Ukraine та інші.
МETRO Cash & Carry Ukraine
Мetro Cash&Carry Ukraine представив ролик подяки та підтримки своїм співробітникам. Буквально успадковуючи Сільпо з їх #героїмогодня, рітейлер також починає з вивіски над магазином, переходячи, під зворушливу музику, до осіб персоналу, хіба що хештег в них – #метрогерої. “Їх великі гарячі серця, їх посмішки під масками, їх очі красномовно говорять нам про те, що вони про нас піклуються щодня”, – йдеться у відео.
Eldorado
Ельдорадо представили 15-ти секундну рекламу “Кохай технічно”, яку протягом 10 знімальних днів розробляли за допомогою технології Stop Motion. Для однієї секунди відео в цьому стилі потрібно створити 24 окремих кадри, в кожному з яких аніматор фізично змінює положення предметів. Всього в зйомках було задіяно 25 одиниць побутової техніки, а кожен емодзі був виготовлений вручну. Непогане заняття в карантин!
Huawei
Нове творіння Tabasco для Huawei – історія про дозвілля столичної молоді, яка не може уявити собі життя без запису кожної миті на камеру. Згідно меседжу рекламщиків, саме нова камера виробника дарує таку можливість в кращому її вигляді. Навіть цікаво, що найкраще з її допомогою знімати в умовах самоізоляції – диван, килим чи свого кота.
Rozetka
Rozetka і Fedoriv Agency продовжують активно виробляти дивні креативи для людей, які страждають від нестачі соціалізації. Від 3-х годинного побачення дівчини і бойлера на гойдалці, перейшли до доповненої реальності з смаженою картоплею на планшеті та подорожжю до Єгипту на тлі гігантського монітора. Все це починає виглядати як свого роду тролінг з боку маркетплейса, який, на відміну від більшості торгових мереж, в період карантину продовжує роботу. Але бути може це лише результат психологічного стану креативників: 50 днів карантину вже, як ніяк.
Читайте також