Реклама тижня: АТБ, Lifecell, Greenpeace, Nestle і корвалол
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
АТБ
Хвалебна ода пакету АТБ від групи MOZGI номінована на Berlin Music Video Awards 2019. Хто б міг подумати, але жартівливий креатив Потапа за півроку зібрав на Youtube цілих 15 млн переглядів, ще й полюбився західним експертам. Правда, тільки в номінації Most Trashy. Кліп, знятий MOZGI Production під керівництвом режисера Леоніда Колосовського, побореться за перемогу з The Prodigy, FAQ, Corps та іншими. Чи будуть на врученні, яке відбудеться наприкінці травня, роздавати подарункові пакети українського дискаунтера, історія замовчує. “Полюбе”, як співається в пісні, інфоповід для оригінальної комунікації відмінний.
lifecell
lifecell показав, як насправді виглядають безліміти. Виглядають дивно, якщо не сказати “моторошно”, оскільки нагадують науково-фантастичні досліди Netflix останніх років, на кшталт “Анігіляції”. Зате “воно” танцює під вокал, записаний фронтменами груп Ragga Sapience і «Сальто Назад» і саундтрек йде ролику на користь (але якщо музичне оформлення замінити на щось таке, контекст дуже сильно зміниться). Втім яке Netflix, якщо реклама очевидно схожа на кліп Major Lazer “Light It Up” (упс). Над відео, знятим у технології Motion Capture, команда lifecell попрацювала спільно з режисером Станіславом Морозовим і KENGURU продакшн.
Airbnb
Не одними Beyonce і Jay-Z. Лувр продовжує проникати в масову культури під несподіваними приводами. Цього разу один із щасливчиків зможе провести ніч під куполом Лувру з ексклюзивною екскурсією по нічному музею, якщо виграє в конкурсі Like+Share від онлайн-сервісу оренди житла Airbnb. Наскільки хайп навколо акції “ночі з Моною Лізою” спрацює, важко сказати, але над промоцією потрудилися на славу – і конкурс цікавий, і тамада хороший.
Greenpeace проти Nestlе
Greenpeace жорстко пройшовся по Nestlе за використання пластику. Причому остраху нагнали стільки, що ролик виходить за межі забавного тролінгу. На думку компанії, є за що: Nestlе створило 1,7 млн метричних тонн пластикової упаковки в 2018 році. Як це виглядає, дивіться в сцені після титрів.
Фармак
Рекламі не обов’язково бути швидкою, короткою і впливати на емоції. Особливо коли є такий формат, як презентація! До 60-річчя з дня створення “корвалолу” Фармак запустив відео з архівними фотографіями в стилі соціальних мереж. Вийшло не тільки креативно, але й інформативно. Сьогодні не як всі не всі можуть робити. Вірніше, робити можуть не тільки лише всі. Мало, хто може це робити. Взагалі тільки музеям на замітку.
Дивіться також наш попередній огляд –
Реклама тижня: Prom.ua, Pornhub vs Coca-Cola, OREO і Гра престолів